Skip to main content

Plots had ik geen Internet meer, zat gewoon tv te kijken en die stopte uit het niets. Tv gaat over de wifi. Volgens intructies modem en converter van stroom gehaald en weer herstart. Converter lijkt goed te staan, modem geeft bij wereldbolletje rood lampje, ook na hethaaldelijk herstarten. Geen lokale storing volgens t mobile..vreemd, stekker en kabels aangedrukt , lost niets op. Klantenservice gesloten...beetje vaag dit...er moet toch een storing zijn ofzo

Je bent niet de enige. Ik geloof dat heel Almere er ook uit ligt. 🤔

Ah dus tich, op site staat geen storing maar klopt dus niet

Hi @Victor.Belou en @Amacuse, vannacht lagen er inderdaad een aantal klanten uit. Dit is als het goed is opgelost. Zouden jullie een powerflip kunnen uitvoeren en mij een terugkoppeling kunnen geven of alles weer werkt? Alvast bedankt!

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hi @Victor.Belou en @Amacuse, vannacht lagen er inderdaad een aantal klanten uit. Dit is als het goed is opgelost. Zouden jullie een powerflip kunnen uitvoeren en mij een terugkoppeling kunnen geven of alles weer werkt? Alvast bedankt!

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Alles werkte vanmorgen weer naar behoren

Alles werkte volgende ochtend weer naar behoren

Reageer