Skip to main content
Beantwoord

plots geen Internet meer


Plots had ik geen Internet meer, zat gewoon tv te kijken en die stopte uit het niets. Tv gaat over de wifi. Volgens intructies modem en converter van stroom gehaald en weer herstart. Converter lijkt goed te staan, modem geeft bij wereldbolletje rood lampje, ook na hethaaldelijk herstarten. Geen lokale storing volgens t mobile..vreemd, stekker en kabels aangedrukt , lost niets op. Klantenservice gesloten...beetje vaag dit...er moet toch een storing zijn ofzo

Beste antwoord door Victor.Belou

Tommie schreef:

Hi @Victor.Belou en @Amacuse, vannacht lagen er inderdaad een aantal klanten uit. Dit is als het goed is opgelost. Zouden jullie een powerflip kunnen uitvoeren en mij een terugkoppeling kunnen geven of alles weer werkt? Alvast bedankt!

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

Alles werkte vanmorgen weer naar behoren

Bekijk origineel

5 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 juli 2023

Je bent niet de enige. Ik geloof dat heel Almere er ook uit ligt. 🤔


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 juli 2023

Ah dus tich, op site staat geen storing maar klopt dus niet


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 26 juli 2023

Hi @Victor.Belou en @Amacuse, vannacht lagen er inderdaad een aantal klanten uit. Dit is als het goed is opgelost. Zouden jullie een powerflip kunnen uitvoeren en mij een terugkoppeling kunnen geven of alles weer werkt? Alvast bedankt!

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2023
Tommie schreef:

Hi @Victor.Belou en @Amacuse, vannacht lagen er inderdaad een aantal klanten uit. Dit is als het goed is opgelost. Zouden jullie een powerflip kunnen uitvoeren en mij een terugkoppeling kunnen geven of alles weer werkt? Alvast bedankt!

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

Alles werkte vanmorgen weer naar behoren


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 juli 2023

Alles werkte volgende ochtend weer naar behoren


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen