Skip to main content

Sinds 1530 vanmiddag hebben mij ineens geen internet meer. Het lampje LOS blijft rood knipperen op het glasvezel modem.

meer mensen hier last van?

gemeld bij Odido maar donderdag pas een monteur.

nu 2 dagen geen internet thuis, daar gaat mn mobiele bundel☹️

Hi ​@Henk_Beentjes, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat we Guidion al voor je hebben aangestuurd. Zou je mij nog een terugkoppeling willen geven nadat de monteur geweest is? Hopelijk kan hij dit voor je oplossen! 

De Guidion monteur is langs geweest en zoals verwacht lag het aan de wijkkast. Daar had een andere monteur mijn aansluiting gebruikt voor een nieuwe aansluiting, dus ik was gewoon los getrokken.

Gelukkig dus snel de oorzaak kunnen vinden, maar nu heb ik alleen wel heel traag internet.

Voor deze issue haalde ik ongeveer 700-800mbit/s, opzich prima, ik heb een aansluiting van 1 Gbit/s. Maar nu haal ik niet eens 100mbit/s….

Hi ​@Henk_Beentjes, dank voor deze update! Hoe meet je deze snelheid precies, gaat dan om een draadloze of bekabelde meting? In je verbinding vind ik geen problemen, dus ik ben benieuwd hoe je deze meting doet. Is dit alleen via de wifi, dan wil ik wat aan je netwerk sleutelen. Gaat het om je bekabelde verbinding, dan sla ik een ander pad in om dit op te lossen!

Reageer