Beantwoord
Playstation 4 NAT issues
nu al een paar weken kan ik niet meer chatten via party chat geeft aan nat-type fout heel vervelend daarvoor nooit problemen gehad weet dat playstation upnp nodig heeft voor chatten maar die functie werkt niet op de vigor2131f alles al geprobeerd modem reset poorten open gezet en zelf dmz op ip adres van playstation!
is hier een oplossing voor ? anders moet ik toch maar even rond gaan kijken bij andere providers heb nooit problemen gehad bij jullie maar dit is erg vervelend mvrg t.l van de voorde
is hier een oplossing voor ? anders moet ik toch maar even rond gaan kijken bij andere providers heb nooit problemen gehad bij jullie maar dit is erg vervelend mvrg t.l van de voorde
Beste antwoord door Brian
Hi thoompie35, daar gaan we meteen naar kijken! Gebeurt dit in verschillende party's met verschillende mensen of bj specifieke personen? We hebben een aantal dagen terug wat issues gehad tussen Thuis en Ziggo klanten maar dit is eind vorige week verholpen. Spelen de issues nu nog steeds?
Overigens werkt UPnP wel op de Draytek, dit vind je onder Applications -> UPnP -> Enable UPnP. Als dit niet werkt dan is handmatig de poorten open zetten inderdaad de beste optie. Met een NAT 2 status zou je normaal gesproken geen problemen moeten ervaren. DMZ Ăs een mogelijkheid maar daarmee zet je alles open, dit zou ik dus alleen gebruiken als het echt niet anders kan.
Bekijk origineelOverigens werkt UPnP wel op de Draytek, dit vind je onder Applications -> UPnP -> Enable UPnP. Als dit niet werkt dan is handmatig de poorten open zetten inderdaad de beste optie. Met een NAT 2 status zou je normaal gesproken geen problemen moeten ervaren. DMZ Ăs een mogelijkheid maar daarmee zet je alles open, dit zou ik dus alleen gebruiken als het echt niet anders kan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.