Ik ben sinds ma 21-11 overgestapt en zit al sinds 23-11 zonder internet en wifi (de enige product die ik heb afgenomen bij Tmobile Thuis) LOS-lampje knippert rood en kon niet worden opgelost op afstand. Er is aangeboden om een simkaart met unlimited data te sturen, maar blijkbaar komt dit uit china want ik heb nog niks ontvangen. Ik werk vanuit thuis, maar moet nu buiten huis internet opzoeken of mijn eigen data gebruiken. Waardeloos dit. Alleen maar geld cashen maar geen product leveren. Kan zsm een monteur worden gestuurd? Anders beeindig contract zodat ik naar een echte internetprovider kan gaan.
Hi
Dag Lisa, het is inderdaad gelukt. Nu is het volgende probleem dat ik niet meer in mijn account kan inloggen voor t-mobile thuis. Ik heb wachtwoord gereset en nu heb ik geen enkel abonnement staan. Ik probeer het abonnement toe te voegen, maar Ik krijg steeds de foutmelding dat het abonnement niet aan dit nummer kan worden gekoppeld of dat de bevestigingscode ongeldig is. Mijn man is al jarenlang klant en krijgt het thuis-abonnement ook niet gekoppeld. Wat gaat er mis?
Hoi
Nu is er weer storing. Dus in 2 weken heb ik niet eens een volle week internet kunnen krijgen.
Tegemoetkoming met unlimited data en/of voucher zie ik ook niks van terug. Kan ik per direct contract beëindigen zonder bijkomende kosten ? Ik heb genoeg gezien van Tmobile en ben totaal niet tevreden.
Niet fijn om te lezen
Dag Cheyenne, mijn eerste rekening is bekend, €63 voor 1 weekje internet. Want de rest van de tijd lag de internet eruit wegens storing. Hoe wordt de vergoeding geregeld zoals Lisa heeft voorgesteld in de eerste reactie? Kun je mij daarmee helpen?
Dag Demi, de creditering is inmiddels bekend. Er wordt van mij verwacht dat ik €41 betaal voor 11 dagen internet, terwijl mijn maandabonnement €30 kost.
In factuur staat:
21 nov tot 30 nov: €15, 83. In deze periode heb ik enkel 4 dagen internet gehad.
1 dec tm 31 dec: €30. In deze periode enkel 5 dagen internet gehad.
Mogelijk is de creditering enkel gebaseerd op mijn einddatum van 19 dec. Maar ik zou niet hoeven betalen voor de dagen dat ik zonder internet zit.
Met maandabonnement van €30 betaal ik €0,97 per dag. Dan zou ik enkel €8,73 hoeven te betalen voor de 9 dagen internet. Eens?
Hoi
Oftewel, je zal eind januari een mooi bedrag van ons terug krijgen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.