Thuis hebben wij de Zyxel T50. Ik heb talloze manieren geprobeerd om de parental control te laten werken alleen hij werkt simpelweg niet. Ik heb geprobeerd het via het standaard home pagina gedeelte te proberen en via het ´hamburgertje´ rechtsboven. Is er hier een oplossing voor? Ik durf namelijk te garanderen dat alles goed is gegaan.
Ik heb ook alle oplossingen van Pieter_B geprobeerd en die hebben helaas ook niet geholpen.
Hoi
Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van
Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki:
Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag!
Hoi
Goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community! Ik vermoed dat je het hebt over de stappen van
Wat ik graag wil uitsluiten is dat er wel de juiste firmware draait. Om de laatste naar boven te halen, wil ik kijken of wellicht een fabrieksreset het probleem oplost. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de nieuwste firmware versie. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki:
Wil je ons laten weten of dat al verschil geeft? We horen het graag!
Hoi Boris,
Bedankt voor je bericht. Ik heb nu sinds een week deze modem geïnstalleerd dus het lijkt mij dat de nieuwste versie van de firmware al draait toch?
Dat lijkt mij dan ook inderdaad
Dat lijkt mij dan ook inderdaad
Ik heb de router gereset en alles opnieuw ingesteld. Ik heb alles weer toegevoegd en ik merk dat je in de tijden die ik "verboden” heb je niet kan verbinden met de router, dat is dus een fijn begin. Het probleem blijft nu dat wanneer je verbonden met het internet bent voordat de timer van de verboden tijd ingaat je alsnog verbonden blijft met internet. Ik heb hier een aantal foto's om van dse instellingen.
Hoi
Thanks voor de terugkoppeling en duidelijke antwoord. Ik zie dat het probleem zich vaker voordoet op de PC van de Zyxel. In de reactie van één van onze klanten in dit topic, zijn ook de problemen met het daadwerkelijk blokkeren van het internet opgelost:
Mocht dat nog niet werken, wil ik vragen of wellicht
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.