Skip to main content

Hallo beste medewerkers van Odido, 

Momenteel heb ik al een tijd pakketverlies bij het gebruik van GeForce Now (streaming dienst voor gaming) dit zit tussen de 18-27%.
Ik heb hier voorheen nooit problemen mee gehad. Ik gebruik voor mn desktop geen wifi, maar altijd de kabel. Ik heb deze ook vervagen maar geen verandering. Kheb een Zyxel T-56, deze gereset en alles opnieuw bekabeld, niks veranderd helaas. 

Ik heb ook gezien dat er andere klanten dit probleem eerder hebben ondervonden:

Hoe kan dit worden opgelost? Ik had hier dus nooit eerder last van. 
Hier onder heb ik een speed en ping test toegevoegd als screenshots. En ook de netwerk test in de Geforce Now app zelf.

Speedtest
Pingtest
Binnen GeforceNow

Hoi @JobKW, super fijn om te horen! De technische dienst heeft geen specifieke informatie doorgegeven hierover, anders had ik je het zeker laten weten. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Ik heb nu weer de zelfde storing als vorige week, weer het los lampje knipperende om de seconde. Weer geen internet, dit is niet prettig. En er ligt alweer een nieuwe rekening van jullie op de mat. Kan dit weer dit weer worden opgelost? Dit kan zo niet.

Kan er een technische dienst worden ingeschakeld zodat dit zsm kan worden opgelost?

Hoi @JobKW, super fijn om te horen! De technische dienst heeft geen specifieke informatie doorgegeven hierover, anders had ik je het zeker laten weten. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Ik wil niet vervelend zijn maar, kan ik een reactie of update krijgen?

Hoi @JobKW, ik wil dit graag voor je doorzetten! Om dit te doen moet er een factory reset van het modem zijn uitgevoerd en willen we weten of het daarna nog eens is voorgekomen. Is dit al gedaan na 11 september? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hallo Ishana, fijn dat je contact met mij legt. Ja dit heb ik gedaan, ik heb er voor de zekerheid nu nog een factory reset gedaan. Helaas, geen resultaat. Modem blijft rood. Aansluitpunt bij mij thuis knippert dan alsnog rood. 

Alle kabels zijn ook gechecked, deze zijn ook in orde.

Hoi @JobKW, bedankt voor je moeite! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana

Dankjewel Ishana, top dat je hier zo snel actie van maakt! Helaas maak ik niet gebruik van jullie mobiele dienst. Dus ik wacht het voor nu af.

Hoi @JobKW, graag gedaan en ik wens je een heel mooi weekend! 😄 Groetjes, Ishana

Reageer