Vannacht is er kennelijk onderhoud geweest bij ons (PC 3752). De 2 netwerken die ik beheer hebben allebei een nieuw WAN IP gekregen.
Op een van de twee netwerken heb ik nu echter ook packet loss op de WAN-verbinding. Media converter en router al gereset, dan helpt niets. @Jason of @Brian kunnen jullie eens meekijken?
Beste antwoord door wmuys
Nou het probleem is gevonden en lag niet bij T-Mobile.
Voor wie geïnteresseerd is: ik ben geswitcht naar een UDM-Pro en die hebben een vreemd verschijnsel van packet loss op de WAN poort. Die packet loss verdwijnt als je een switch tussen de media converter en de UDM-Pro zet. Misschien deze informatie handig is voor anderen.
Nou het probleem is gevonden en lag niet bij T-Mobile.
Voor wie geïnteresseerd is: ik ben geswitcht naar een UDM-Pro en die hebben een vreemd verschijnsel van packet loss op de WAN poort. Die packet loss verdwijnt als je een switch tussen de media converter en de UDM-Pro zet. Misschien deze informatie handig is voor anderen.
Hoi @wmuys, hartelijk dank voor het delen van jouw oplossing. Daar gaan mede-users veel profijt aan hebben wanneer ze hetzelfde ervaren met een UDM-Pro! 👍
Heb je sindsdien geen packet loss meer gehad op de WAN?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.