Skip to main content

Vannacht is er kennelijk onderhoud geweest bij ons (PC 3752). De 2 netwerken die ik beheer hebben allebei een nieuw WAN IP gekregen. 

Op een van de twee netwerken heb ik nu echter ook packet loss op de WAN-verbinding. Media converter en router al gereset, dan helpt niets. @Jason of @Brian kunnen jullie eens meekijken?

Nou het probleem is gevonden en lag niet bij T-Mobile. 

Voor wie geïnteresseerd is: ik ben geswitcht naar een UDM-Pro en die hebben een vreemd verschijnsel van packet loss op de WAN poort. Die packet loss verdwijnt als je een switch tussen de media converter en de UDM-Pro zet. Misschien deze informatie handig is voor anderen.


Hoi @wmuys, hartelijk dank voor het delen van jouw oplossing. Daar gaan mede-users veel profijt aan hebben wanneer ze hetzelfde ervaren met een UDM-Pro! 👍

Heb je sindsdien geen packet loss meer gehad op de WAN?


Hi @Jason 

Sinds ik er een switch tussen heb zitten geen packet loss meer gehad op de WAN interface.


@wmuys Dat is top, mooi dat je het zo hebt kunnen herstellen en nogmaals bedankt dat je de fix ook gelijk met ons deelt! 


Reageer