Skip to main content

Packet loss tijdens Fortnite PlayStation 5

Toon eerste reactie

33 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 10 augustus 2023

Hey @erikwarrink, uiteraard begrijp ik je hierin volkomen.

Het ticket staat nog open en er is nog geen reactie op, ik ga er vanuit dat ik binnen 3 dagen reactie heb. Ik hoop dat ze de oorzaak snel kunnen opsporen! Als we het binnen 30 dagen niet kunnen oplossen mag je inderdaad kosteloos je abonnement opzeggen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 10 augustus 2023

Hey @Tommie  Bedankt voor je begrip. Laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen en dat het deze week al opgelost wordt. Ik wacht voor nu af..

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 14 augustus 2023

@Tommie sorry voor het chasen maar ik hoop vandaag op z’n minst een reactie van de afdeling te krijgen.. Kan jij ze vragen dit zsm op te pakken? 

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14066 reacties
  • 14 augustus 2023

Hey @erikwarrink, geen sorry nodig, ik begrijp je namelijk volledig.

Ik heb uitvraag gedaan naar het ticket. Ik hoop dat ze dit vandaag of morgen nog gaan oppakken!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14066 reacties
  • 14 augustus 2023

@erikwarrink daar ben ik alweer! Het is door onze Back Office naar de Technische Dienst doorgezet. Het is namelijk onduidelijk of wij verantwoordelijk zijn voor de packetloss of dat het ergens anders vandaan komt. Ze gaan het voor je uitpluizen en hopelijk komen ze snel met een antwoord. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 14 augustus 2023

@Tommie, hier was ik al een beetje bang voor. Ik hoop niet dat het een gevalletje ‘van het kastje naar de muur’ gaat worden..

Mn buren (Delftlaan 59) hebben ook T-Mobile, daar komt morgen woensdag een monteur voor langs. Zij hebben helemaal geen internet. Lijkt glasvezel breuk te zijn. Ik ga daarna sowieso weer testen.. Wie weet dat dat het verbeterd/verergerd.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 18 augustus 2023

Tot op heden heeft niemand contact met me opgenomen, geen update ontvangen via mail. 

2 dagen geleden heb ik T-Mobile maar gebeld voor een update. Ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden. Je raadt het waarschijnlijk al, dit is niet gebeurd.
Erg jammer hoe er om wordt gegaan met de klant. Vooral door de technische afdeling.  

Niets ten nadele van jou @Tommie . Jij hebt me fijn en adequaat te woord gestaan.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14066 reacties
  • 18 augustus 2023

Hey @erikwarrink, ik denk dat de klantenservice hier niet van op de hoogte is. Ik heb dit namelijk intern doorgezet naar iemand van onze Back Office en het ticket is niet helemaal duidelijk. Ik heb gisteren navraag gedaan en hij gaat dit overleggen en doorzetten met iemand van de Technische Dienst. Ook heeft hij meegegeven dat dit soort issue’s langer kunnen duren dan normaal omdat we dit grondig moeten onderzoeken. Zodra ik antwoord terug heb zal ik je dit laten weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen