Skip to main content

Hi.

Sinds 2 dagen ervaar ik packetloss in online games. Voornamelijk gebeurt dit bij Valorant en CSGO.
Zodra ik VPN aanzet en connect naar een server in Nederland is het packet loss probleem verholpen.

Iemand hier zelfde issue?

Thanks.

Edit: Inmiddels bevestiging gehad van 2 andere vrienden die ook T-Mobile glasvezel hebben. Zij ervaren ook packet loss. Het lijkt dus een routing probleem te zijn.

Hi @MatthijsKl, ik kijk graag met je mee! We zijn op het moment wel bezig met onderhoud maar als dit voor jouw adres ook het geval is dan heb je hier als het goed is een e-mail van ons over ontvangen. In dit topic vind je hier meer informatie over. Dit zou natuurlijk alleen geen packet loss op moeten leveren. Hoe merkte je dit bij Warzone en merk je ook problemen bij andere games of websites etc? Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan kijk ik vanuit hier graag of ik wat kan ontdekken aan je verbinding.


Beste allen en met name T-Mobile,

Omdat ik denk dat mijn problemen met packetloss te maken hebben, plaats ik mijn onderwerp in dit topic. Mocht gewenst zijn dat ik een apart topic oid aanmaak, hoor ik dat ook graag ;)

Sinds ik in mijn nieuwe huis zit en glasvezel (100/100) heb genomen, hapert internet en is het erg instabiel. Ik ben juist overgestapt naar glasvezel voor de stabiliteit. Bijna alle probleemoplossingen gaan over trage wifi, maar dit is óók via bedraad! Het internet via glasvezel is overduidelijk slechter dan via kabel was op mijn vorige adres en dat lijkt me sowieso niet de bedoeling.

 

Symptomen:
- meeste websites laden heel traag, afbeeldingen laden soms helemaal niet
- soms zelfs een 'server niet gevonden'-melding, na een refresh laadt ie wel
- soms stopt de browser gewoon met zoeken en blijft de url staan, refreshen niet mogelijk
- het streamen van video (tv, Netflix, enz) hapert regelmatig met 'bufferen' of schakelt naar matige kwaliteit
- Zoomen, wat we helaas nog vaak moeten doen, is onmogelijk: loopt om de paar seconden vast, er komen soms wat zinnen door. Meldingen: 'Your internet connection is unstable' en 'network bandwidth is low'. Let wel: dit is dus niet alleen op wifi, maar ook met bedraad internet.

 

Omstandigheden:
- Ik ben dus verhuisd, heb T-Mobile meegenomen en van kabel naar glasvezel gegaan. Ik kon hetzelfde modem (Zyxel T50) gebruiken. Huawei ONT opgestuurd gekregen. Mijn gebruikte apparatuur (pc, laptop en mobiel) zijn hetzelfde gebleven, dus daar ligt het niet aan.
- De omstandigheden van het huidige nieuwbouwhuis (dikkere muren, meer isolatie, enz) doen niet ter zake omdat het dus niet alleen problemen via wifi betreft, maar ook via bedraad internet.
- Monteur van Guidion is 9 augustus geweest om alles aan te sluiten. Omdat er geen connectie ('licht') was, heeft hij verder geen tests gedaan. Het werd doorgegeven aan de storingsdienst en binnen anderhalf uur was het opgelost: monteur van KPN had in de centrale de patchkabel vervangen.
Echter, zou het kunnen dat de huidige problemen toch hiermee te maken hebben? Gek genoeg kreeg ik de dag erna via jullie (en dus Guidion) toch nog een uitnodiging om weer een afspraak te maken, maar het was dus al opgelost (ik heb hierover gemaild); nu lijkt het haast of er een vooruitziende blik was...
- Voor de duidelijkheid: het glasvezelinternet is op dit adres dus nooit goed geweest.

 

Reeds gedaan:
- alle standaard zaken, zowel voor wifi als bedraad (modem uit/aan, fabrieksreset, andere LAN-ingang, andere ethernet-kabel tussen ONT en WAN, andere wifi-kanalen, nieuwste firmware modem, enz).
- modem zit in meterkast (want daar komt glasvezel binnen), maar erbuiten hangen en letterlijk ernaast staan geeft dezelfde meldingen/traagheid/instabiliteit. Op zich dus niet gek, omdat de problemen ook met bedraad zijn, dus het zit hem niet in alleen wifi (een versterker gebruiken maakt in dit geval dus nog niet uit).

- Speedtests (bedraad):


   - Pingtest (bedraad):

(op wifi zijn die cijfers nog wispelturiger; pakweg 20-70 Mbit/s download, 10-130 ms ping)

   - Wifi-analyzer geeft een sterkte van ongeveer tussen -45 en -70 dBm.

   - Pingplotter geeft goede latency aan, maar wel packetloss (heb ik geleerd :)): Dit patroon is al dagen te zien, sinds ik Pingplotter gebruik. Screenshots van 2 verschillende momenten:

 

Ik vind het met name gek dat de snelheden op zich niet heel dramatisch lijken, maar de verbinding dus toch slecht is. Zit hem dat in die packetlosses? Klopt het dat het intern ok is (omdat de eerste hop groen is), dat het hooguit nog aan het kabeltje tussen KPN acces point en ONT kan liggen en anders echt extern? Ik ben geen kenner, maar ook weer geen digibeet, maar hou de echte conclusies wel aan de experts over :)

Ik hoor graag als er meer tests/screenshots nodig zijn. En wat een eventuele oorzaak en, belangrijker, oplossing kan zijn.
Dank!
Ruud

 


Hi @RuudDB, super goed dat jij in dit topic hebt aangeklopt! Heel erg bedankt voor de uitgebreide en heldere toelichting, zo heb ik gelijk een helder beeld van de situatie. Wat balen om te lezen dat jij van het begin af aan in jouw nieuwe huis al niet helemaal tevreden bent over jouw verbinding. Geen zorgen, ik wil je hier graag bij helpen en hoop de oorzaak voor jou te kunnen achterhalen. Tof om te zien dat jij hier zelf ook al zo diep in bent gedoken. 

Heel fijn dat jij zelf al meerdere stappen hebt uitgevoerd, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit voor een verbetering zou van jouw verbinding zou zorgen. Ik heb meteen jouw verbinding onder de loep genomen om te zien of ik hier iets opgvallends in terugzie en ik zie inderdaad dat jouw verbinding niet optimaal werkt. Ik heb zojuist dan ook direct een verzoek ingediend bij de de technische dienst om hier verder in te duiken en om dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren totdat het verzoek volledig is afgerond. Ik ga dit in ieder geval goed voor je in de gaten houden en geef het in dit topic aan je door, zodra ik hier een terugkoppeling op krijg. 

Nogmaals thanks dat jij zoveel informatie hebt gegeven, want daardoor heb ik je zo snel kunnen helpen! Ik hoop dat ik jou volgende week kan verblijden met het goede nieuws dat jouw verbinding weer optimaal presteert. Ook hoop ik dat uit het onderzoek de oorzaak naar boven komt rollen, zodat ik die ook aan je kan meegeven.

Laat het gerust weten als jij nog resterende vragen hebt! I’ll keep you posted! 😊

PS: ik heb het screenshot van de pingtest weggehaald, aangezien er geen persoonlijke informatie openbaar gedeeld mag worden. 


Hoi Lisa, thanks voor je bericht!
Ik had inderdaad gehoopt dat er snel iets te vinden zou zijn, als ik al veel informatie zou geven. Hopelijk kan de technische dienst snel een terugkoppeling verzorgen, in ieder geval hoop ik dinsdagochtend weer enigszins normaal te Zoomen voor mijn werk ;-)

Aanvullend: nieuw is dat sinds een paar dagen als ik mijn pc opstart (uit sluimer) de internetverbinding er bedraad (niet draadloos) sowieso uit ligt. Dat blijkt telkens een “ongeldige IP-configuratie voor Ethernet” te zijn en makkelijk op te lossen door de probleemoplosser erover te laten gaan, maar wel opvallend en niet de bedoeling. Ik heb -zover ik weet- niks veranderd aldaar. Ik gebruik daar handmatig DNS-server 8.8.8.8, want automatisch (DHCP) doet niks. Dat heb ik al heel lang zo.

 


Het lijkt intussen alleen maar erger te worden, alles met bewegend beeld is onmogelijk, zelfs gewoon internetten is nauwelijks nog te doen met constante haperingen :(

 


Hi @RuudDB, heel graag gedaan! Ik heb zojuist gecheckt of er al mogelijk al een update binnen is gekomen, maar vermoedelijk omdat het weekend er tussen heeft gezeten, kan ik je jammer genoeg nog niet van een terukoppeling voorzien. Wat balen om te lezen - en om te zien - dat de problemen erger zijn geworden.

Ik trek dan ook graag een collega aan de mouw om te vragen wanneer dit opgepakt gaat worden, zodat jij hopelijk zo snel mogelijk weer optimaal van de verbinding kunt genieten én probleemloos een Zoom-meeting in kunt gaan. Ik heb jouw aanvullingen in ieder geval aan het onderzoek toegevoegd, zodat dit allemaal meegenomen kan worden. Ik houd je op de hoogte! 


Hi @RuudDB, zojuist heb ik een update gekregen van mijn collega! Zij hebben besloten om Guidion aan te sturen, zodat dit nader onderzocht kan worden. Jij hebt dan ook een e-mail/sms gekregen waarmee jij een afspraak kunt inplannen.

Mijn collega heeft aangegeven dat Guidion al eerder voor jou is aangestuurd, maar dat jij toen aan hen had aangegeven geen problemen te ervaren. Mijn advies is om ditmaal Guidion grondig te laten onderzoeken wat er bij jou loos is, zodat het hopelijk zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik duim dan ook dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion, zodat jouw problemen binnenkort als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Als jij nog vragen hebt tot die tijd, laat het mij vooral weten! 💪


Helaas pas volgende week :weary: 

De opmerking van je collega is niet helemaal juist. Zoals ik in mijn ‘openingspost’ al had aangegeven:

Monteur van Guidion is 9 augustus geweest om alles aan te sluiten. Omdat er geen connectie ('licht') was, heeft hij verder geen tests gedaan. Het werd doorgegeven aan de storingsdienst en binnen anderhalf uur was het opgelost: monteur van KPN had in de centrale de patchkabel vervangen.
Echter, zou het kunnen dat de huidige problemen toch hiermee te maken hebben? Gek genoeg kreeg ik de dag erna via jullie (en dus Guidion) toch nog een uitnodiging om weer een afspraak te maken, maar het was dus al opgelost (ik heb hierover gemaild); nu lijkt het haast of er een vooruitziende blik was...

In die mail van jullie stond ook “we hebben net met u gesproken over uw storing", terwijl ik niemand gesproken had. Alles leek erop dat het een foutje was naar aanleiding van de installatie de dag ervoor. Zowel de monteur van Guidion als die van KPN hebben niks gezegd over een vervolgtraject. Ik heb dit toen inderdaad netjes doorgegeven (waar ik geen reactie op ontvangen heb). Het is dus absoluut niet zo dat ik gezegd heb geen problemen te ervaren nadat jullie aangeklopt hebben, omdat ik toen pas een halve dag aansluiting had en enige haperingen ervaringen zal hebben als opstart (en ik ben geen zeiker). Wel grapte ik toen nog, dat ik hoopte voorlopig die diensten niet nodig te hebben…
Als jullie toen meer kennis hadden dat er ná deze oplossing nóg iets moest gebeuren door Guidion, dan had dat gezegd moeten worden. Niks wees daarop. Zou wel erg zuur zijn als jullie die kennis tóen al hadden, dat is 3 weken geleden…
 


Hi @RuudDB, ah ik had gehoopt dat er eerder een plekje in de agenda vrij was! Merci voor jouw vliegensvlugge terugkoppeling. Excuus voor deze verwarring, dan is er denk ik sprake van  een miscommunicatie. Ik heb dit dan ook gelijk doorgegeven aan mijn collega en ben nog in afwachting op een reactie. Ik wil graag checken of dit inderdaad drie weken geleden al inzichtelijk was. Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik dat aan je weten. Nogmaals sorry hiervoor, ik zoek dit graag voor je uit! ❤️


Hi @RuudDB, zoals beloofd had ik het bovenstaande nog gecheckt bij mijn collega! Mijn collega geeft aan dat dit dan inderdaad mogelijk een miscoummunicatie is geweest en dat het nu in ieder geval juist is doorgezet. Dus ik hoor heel graag van je of je problemen zijn verholpen volgende week! 😊


Met blijkbaar wel een onbedoelde vooruitziende blik…
Ik zal zeker het verloop vermelden volgende week!


Ik ervaar precies dezelfde problemen als RuudDB hierboven: een onstabiele verbinding door connectie time outs. Deze interrupties zijn irritant merkbaar en zichtbaar in de pingtests.

Recent geswitcht van KPN Glasvezel vanwege jullie onweerstaanbare prijs. Maar verbinding is nu niet geschikt voor werk. Start morgen via een 4G-verbinding.

Graag kom ik in contact met iemand die kan assisteren.

 

Connectie time out van 4 seconden tijdens korte ping test

 


Hoi @d8f6df98d ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ook voor jou wil ik graag meekijken naar een oplossing. Ik heb de verbinding direct aan de achterkant erbij gepakt en zie een stabiele, nette verbinding bij je binnenkomen. Toch wil ik de onderste steen boven halen en je probleem uitzoeken. Om het goed in beeld te hebben, wil ik je vragen sinds wanneer je deze problemen ondervindt en of dit bijvoorbeeld op een vast tijdstip is,  bijvoorbeeld in de avonduren. Mocht je hiervan een voorbeeld hebben, denk aan een tijd en datum, dan kunnen we daar mee aan de slag. Ik hoor het graag van je!


Hoi @d8f6df98d ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ook voor jou wil ik graag meekijken naar een oplossing. Ik heb de verbinding direct aan de achterkant erbij gepakt en zie een stabiele, nette verbinding bij je binnenkomen. Toch wil ik de onderste steen boven halen en je probleem uitzoeken. Om het goed in beeld te hebben, wil ik je vragen sinds wanneer je deze problemen ondervindt en of dit bijvoorbeeld op een vast tijdstip is,  bijvoorbeeld in de avonduren. Mocht je hiervan een voorbeeld hebben, denk aan een tijd en datum, dan kunnen we daar mee aan de slag. Ik hoor het graag van je!

Klopt. Vanochtend en vanmiddag waren er geen interrupties op de lijn, enkel een handvol latency spikes.

Op dit moment is het slecht gesteld: Heel veel interrupties. Ik heb de meting een half uur laten lopen. Zie resultaat hieronder.

PingPlot naar google.com

 


Hi @RuudDB, zoals beloofd had ik het bovenstaande nog gecheckt bij mijn collega! Mijn collega geeft aan dat dit dan inderdaad mogelijk een miscoummunicatie is geweest en dat het nu in ieder geval juist is doorgezet. Dus ik hoor heel graag van je of je problemen zijn verholpen volgende week! 😊


Helaas nog niet, na 2 monteurbezoeken vandaag.

De monteur van T-Mobile/Guidion heeft het met een andere patchkabel en ONT geprobeerd, en een andere kap op de FTU gezet (niet die van T-Mobile, maar van KPN zelf). Maakte geen verschil. Sterker, daarmee kwam overal niet eens verbinding binnen. Storingdienst kon ook niet helpen aan de telefoon. Hij vermoedde dat het dan dus in de aansluiting van KPN zat, dat de connector in de FTU wellicht beschadigd was geraakt. Toen hij de kap van T-Mobile er weer opzette -want daarmee had ik tenslotte nog wel internet- was daarmee de verbinding ook weg en was ik dus nóg verder van huis. Niet tof.

KPN heeft wel snel geschakeld, want een uur later werd ik al gebeld voor een afspraak en weer 2 uur later stond er een KPN-monteur voor de deur. Daarmee kwam ook meteen de 'strijd’ tussen de verschillende partijen naar voren, want de een zegt dat het aan de ander ligt en andersom. Hij was niet zo spraakzaam, dus weet daar niet alles van. Hij mat wel verbinding, heeft iets in de centrale aangepast (weer patchkabel en poortwissel?) en na een reset van modem en ONT was er in ieder geval weer verbinding, maar nog steeds een slechte. Hij heeft zelfs de glasvezel opnieuw gelast, daarmee leek de packetloss zowaar weg, maar kwam toch nog terug. T-Mobile mat ook nog steeds een te hoge ‘demping’ (waarvan ik dus geleerd heb dat dat betekent dat er ‘ruis’ op de lijn’ zit). Hij sloot uit dat het aan de KPN-verbinding lag, want alles wat hij in de centrale en bij mij mat was in orde.

Dus nu ligt het weer teruggelegd bij T-Mobile. Aangezien niemand nu dus weet waar het aan ligt, heb ik weinig hoop op een oplossing in de nabije toekomst. Ik ga het maar weer afwachten, ik zal wel weer een afspraak met Guidion moeten inplannen, wat wellicht weer een week gaat duren. Wordt er niet heel blij van en wellicht is het inmiddels wel tijd om om vergoeding van het abonnement te vragen.


Hoi @d8f6df98d ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ook voor jou wil ik graag meekijken naar een oplossing. Ik heb de verbinding direct aan de achterkant erbij gepakt en zie een stabiele, nette verbinding bij je binnenkomen. Toch wil ik de onderste steen boven halen en je probleem uitzoeken. Om het goed in beeld te hebben, wil ik je vragen sinds wanneer je deze problemen ondervindt en of dit bijvoorbeeld op een vast tijdstip is,  bijvoorbeeld in de avonduren. Mocht je hiervan een voorbeeld hebben, denk aan een tijd en datum, dan kunnen we daar mee aan de slag. Ik hoor het graag van je!

Klopt. Vanochtend en vanmiddag waren er geen interrupties op de lijn, enkel een handvol latency spikes.

Op dit moment is het slecht gesteld: Heel veel interrupties. Ik heb de meting een half uur laten lopen. Zie resultaat hieronder.

PingPlot naar google.com

 

@Boris : Ik wacht op een reactie. Of kan ik beter contact opnemen met de telefonische helpdesk?


Hoi @d8f6df98d

 

Excuus voor de vertraging! Ik heb nog enkele vragen voordat ik de hulptroepen kan inschakelen. 

  1. Zou je allereerst een fabrieksreset van het modem willen uitvoeren? Zo weten we zeker dat het modem in ieder geval weer bij de les is:

     

  2. Kun je een tijdje zo min mogelijk apparaten aansluiten op je verbinding? Wellicht dat een aangesloten printer of NAS roet in het eten gooit. 
  3. Als je gebruikmaakt van een VPN verbinding, kun je een periode controleren terwijl de VPN uitstaat?
  4. Als je gebruikmaakt van een firewall, kun je deze korte tijd uitzetten en dan nagaan of de interrupties blijven bestaan?

Ik begrijp dat het nogal wat uitzoekwerk is, maar zo kunnen we veel gerichter zoeken en koen we sneller bij de oorzaak van het probleem uit. 


Hi @RuudDB,

 

Ik heb me ingelezen in de situatie en zie dat er inderdaad wat verwarring is. Zowel de netwerkbeheerder als Guidion (die het lokale domein bij jou thuis controleert) kunnen niets vinden. De opdracht voor onze technische dienst staat nog open. Het is nu aan hen om te bepalen waar het probleem vandaan komt. Weet dat we ermee bezig zijn en niets liever hebben dan dit euvel snel verholpen hebben!


Hi @RuudDB,

 

Ik heb me ingelezen in de situatie en zie dat er inderdaad wat verwarring is. Zowel de netwerkbeheerder als Guidion (die het lokale domein bij jou thuis controleert) kunnen niets vinden. De opdracht voor onze technische dienst staat nog open. Het is nu aan hen om te bepalen waar het probleem vandaan komt. Weet dat we ermee bezig zijn en niets liever hebben dan dit euvel snel verholpen hebben!


Waar doel je op mbt ‘verwarring'? Dat er verwarring is bij de technische dienst over het probleem?
Het is in principe niet letterlijk zo dat de technische dienst en de monteurs “niks kunnen vinden"; er is geconstateerd dat er teveel demping op de lijn zit . Het is aan jullie dat op te lossen. Hetgeen wat tot nu toe geprobeerd is, heeft echter niet geholpen. Het is ook een kwestie van uitsluiten natuurlijk.

Uiteraard staat de opdracht nog open, het is nog niet opgelost, de vraag is wat er nu gedaan wordt. Het ligt nu alweer 5 dagen stil (voor mij), geen afspraken ingepland, enz. Dus ik hoor graag waar de technische dienst nu mee bezig is. Ik zal niet de eerste zijn met dit probleem denk ik? Ik snap dat je zegt (alle moderators) dat je hoopt dat het snel opgelost is enzo, maar aangezien het blijkbaar een heel raar/moeilijk probleem is, verwacht ik niet op korte termijn een oplossing. 

Via welke weg kan ik compensatie voor mijn abonnement aanvragen?
En kunnen jullie me terugzetten naar kabel totdat jullie het probleem met de glasvezel hebben opgelost? Dan heb ik tenminste een stabiele verbinding (hoop ik althans).

 


Hi @RuudDB, ik heb meteen een status navraag gedaan bij de technische dienst voor je! Zodra ik hier een reactie op heb, dan geef ik het aan je door. Ik geef je namelijk graag wat duidelijkheid mee, zodat jij weet waar er momenteel aan wordt gewerkt. Weet dat je uiteraard een compensatie gaat krijgen voor de periode dat jij deze problemen ervaart. Jammer genoeg kan ik dit nu alleen nog niet voor je in orde maken, aangezien het probleem nog niet is opgelost. Zodra dit euvel is verholpen, dan ga ik graag voor je aan de slag. 

Goede en terechte vraag van je om tijdelijk weer terugegezet te worden, maar dit is niet mogelijk. Als dit kon, dan had ik het met liefde gedaan. Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik ga mijn best doen om je zo snel mogelijk van een heldere update te voorzien, waarin ik je hopelijk kan meegeven wanneer dit precies is opgelost. Omdat je momenteel geen stabiele verbinding hebt, wil ik graag met je meedenken hoe je de tijd kan overbruggen totdat het is opgelost. Ik zie dat jij zelf geen Mobiel abonnement hebt bij T-Mobile of Tele2. Is er toevallig iemand in jouw huishouden die dit wel heeft? Dan kan ik namelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van je mobiel voor onbeperkt Internet. Ik hoor het graag van je!


Ik ben de enige in mijn huishouden, dus helaas, maar dank voor het aanbod en het meedenken!
Ik wacht de update in spanning af.


KPN belde vanochtend om een afspraak in te plannen en dat kon vanmiddag al; monteur is inmiddels al geweest. Dat is snelheid. Hij is een uur bezig geweest met van alles, paar keer heen en weer gereden naar de centrale, maar de hoge demping blijft hetzelfde. Er zijn wel dingen uitgesloten, maar het leidt niet tot een "dan zou dat het nog kunnen zijn".
Het gaat dus weer terug naar T-Mobile. Ik hoorde dat dan Guidion weer gestuurd gaat worden, waarschijnlijk om een nieuwe OMT erop te hangen, maar dat is de vorige keer al getest met een splinternieuwe. Heb ik gezegd. Maar omdat dat blijkbaar niet geregistreerd was (hoewel het wél op de werkbon van Guidion staat), gaat dat waarschijnlijk toch gebeuren. Dus daar verwacht ik niks van, maar dan zijn we wel wéér een week verder zonder resultaat...


KPN belde vanochtend om een afspraak in te plannen en dat kon vanmiddag al; monteur is inmiddels al geweest. Dat is snelheid. Hij is een uur bezig geweest met van alles, paar keer heen en weer gereden naar de centrale, maar de hoge demping blijft hetzelfde. Er zijn wel dingen uitgesloten, maar het leidt niet tot een "dan zou dat het nog kunnen zijn".
Het gaat dus weer terug naar T-Mobile. Ik hoorde dat dan Guidion weer gestuurd gaat worden, waarschijnlijk om een nieuwe OMT erop te hangen, maar dat is de vorige keer al getest met een splinternieuwe. Heb ik gezegd. Maar omdat dat blijkbaar niet geregistreerd was (hoewel het wél op de werkbon van Guidion staat), gaat dat waarschijnlijk toch gebeuren. Dus daar verwacht ik niks van, maar dan zijn we wel wéér een week verder zonder resultaat...

Zo blijf je bezig😂, misschien lukt het gewoon niet voor deze prijs om kwaliteit aan te bieden


Hi @RuudDB, je bent met net voor met jouw bericht! Ik wilde je het goede nieuws brengen dat er snel actie is ondernomen gistermiddag. Super dat jij vanochtend door KPN bent gebeld en merci dat je hier meteen jouw terugkoppeling deelt. Ik had echt heel erg gehoopt dat het probleem vandaag dan ook zou zijn opgelost. Wat balen dat het bezoek nog niet het geleid tot een definitieve uitkomst. 

Ik hoop enorm dat Guidion dit kan verhelpen. Weet dat er alles aan wordt gedaan om dit te fixen, maar ik snap je gevoel helemaal. Ik zou toch positief proberen te blijven en afwachten tot het bezoek van Guidion. Ik ben in ieder geval aan het duimen dat tijdens dit bezoek, het probleem volledig wordt getackeld. Mijn excuses dat het vandaag niet is verholpen. Houd je mij op de hoogte? Want ik help en denk graag met je mee om dit zo snel mogelijk tot een goed einde te brengen!


Het positieve is dat Guidion morgen al ingepland kon worden, maar ze komen inderdaad alleen een nieuwe ONT erop zetten.
Ik kan wel positief blijven, maar als iedereen die hier langs komt zuchtend en mopperend constateert dat ze "het niet meer weten" na alle stappen die in 95% van de gevallen het probleem oplost, is dat weinig hoopgevend op een ‘simpele’ uitkomst 😉 Maargoed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
 


Reageer