Skip to main content

Ik heb al sinds donderdag ochtend geen internet verbinding. Het PON lampje op de glasvezelbox knippert de hele tijd.

Ik had hetzelfde probleem een maand geleden( ook knipperend PON lampje), toen kwam het na 2 dagen weer terug.

Heb vrijdag gebeld met Tmobile en zij vertelden mij dat er een storingsbron is sinds december, maar al die tijd had ik gewoon internet. Het kan wel een week duren voordat het opgelost is. Wat ik erg lang vind.. ook zou ik een update krijgen via de mail, maar heb nog helemaal niks gehoord.

Hallo Hahayess,

Dit is een vervelend probleem waar niet altijd direct een oplossing voor is. De oorzaak is zeer waarschijnlijk een actieve media converter bij een andere klant die storing op de splitter veroorzaakt waar jij ook op aangesloten bent in de wijkcentrale. Zoals beschreven in onderstaande topic.

Het probleem is pas opgelost als de storende mediaconverter wordt gelokaliseerd en van de stroom gehaald. Wellicht kunnen de moderators hier iets in betekenen. Zij zullen vanzelf reageren.

Mvg. Marcel