Ik heb het hetzelfde met WoW, kan niet meer inloggen, Ik kwam eerder vandaag dit topic tegen, Routing naar bepaalde datacenters werkt niet -> Services / sites onbereikbaar | T-Mobile Community (t-mobile.nl)
Het lijkt alsof T-mobile een fout heeft gemaakt in een routingtabel of iets dergelijks, waarschijnlijk is het Europese datacenter van Blizzard ook de pineut. Vandaar dat de US regio wel werkt.
Ik heb nu een workaround met een VPN (NordVPN) maar zou wel fijn zijn als dit opgelost word.
Hier nog eentje. Heb modem & mediaconvertor gereset, dns geflushed icm ipconfig doorgelopen. Eveneens een pingpath /packettest er aan toegevoegd. De resultaten van deze test plaats ik onderin. Volgens de tool stokt de verbinding na stop 8. Leg ons uit waar het hem in ligt. Ik verneem graag van jullie.
TRACEROUTE:
traceroute to 143.178.57.147 (143.178.57.147), 15 hops max, 60 byte packets
1 Blizzard Blizzard 0.308 ms 0.305 ms 0.306 ms
2 * * *
3 Blizzard Blizzard 0.722 ms 0.740 ms 0.772 ms
4 137.221.66.42 (137.221.66.42) 1.000 ms 1.013 ms 1.017 ms
5 137.221.78.48 (137.221.78.48) 1.954 ms 1.966 ms 1.968 ms
6 137.221.65.74 (137.221.65.74) 1.000 ms 1.077 ms 1.061 ms
7 137.221.78.32 (137.221.78.32) 3.458 ms 3.495 ms 3.501 ms
8 80.249.211.184 (80.249.211.184) 1.588 ms 1.602 ms 1.680 ms
9 * * *
10 * * *
11 * * *
12 * * *
13 * * *
14 * * *
15 * * *
05/04/2021 23:50:02 UTC
--------------------
PING:
PING 143.178.57.147 (143.178.57.147) 56(84) bytes of data.
--- 143.178.57.147 ping statistics ---
4 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 2999ms
05/04/2021 23:50:02 UTC
--------------------
MTR:
Start: Mon Apr 5 23:50:02 2021 Blizzard 1.|-- Blizzard 0.0% 10 0.4 0.3 0.2 0.4 0.0
2.|-- 37.244.24.131 50.0% 10 301.0 300.7 294.1 311.7 6.8
3.|-- Blizzard 0.0% 10 0.8 0.8 0.6 1.0 0.0
4.|-- 137.221.66.42 0.0% 10 0.6 5.0 0.4 45.0 14.1
5.|-- 137.221.78.48 0.0% 10 1.0 1.3 0.9 3.5 0.7
6.|-- 137.221.65.74 0.0% 10 422.8 57.3 0.9 422.8 132.7
7.|-- 137.221.78.32 0.0% 10 1.3 8.4 1.1 30.2 11.6
8.|-- 80.249.211.184 0.0% 10 1.7 1.6 1.3 2.2 0.0
9.|-- ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
05/04/2021 23:50:02 UTC
--------------------
Goedemorgen @w0wtoxic en all, bedankt voor jullie meldingen!
We hebben het probleem aangemeld en in onderzoek. Er worden lage downloadsnelheden en packet loss gemeld in Dordrecht. Vooral dat laatste zorgt voor problemen bij online gamen. We zullen dit zo snel mogelijk verhelpen, sorry voor het ongemak!
Zodra er updates zijn, plaats ik die in de gerelateerde topics!
UPDATE: in de nacht van donderdag 8 april op vrijdag 9 april zullen we een verandering aanbrengen in het netwerk. Hiermee wordt gepoogd het probleem op te lossen. Wordt vervolgd!
Hi all, de geplande werkzaamheden voor vannacht staan nog steeds op de agenda. Updates volgen na vannacht (8 op 9 april).
UPDATE: Goedemorgen all, afgelopen nacht zijn er werkzaamheden geweest, zoals gepland. Deze zijn succesvol uitgevoerd. Indien het probleem bij jou nog speelt, geef het alsjeblieft aan. Dan pakken we dit zo snel mogelijk op! Alvast bedankt voor je medewerking.
Helaas, probleem is nog precies hetzelfde.
Ik heb nog steeds problemen. Bepaalde websites zijn niet bereikbaar.
bijv. https://login.ggdghor.nl/burgerportaal/
Maar ook de site waar ik vpn verbinding kan maken met mijn werk.
Hoi @TepasJ, kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, alsjeblieft? Ik sta in contact met onze specialisten en die pakken het nu verder op. @TepasJ en @Bartonlol Sorry dat het bij jullie nog niet werkt!
@Bartonlol Ik heb jouw klantprofiel gevonden aan de hand van de opgegeven informatie in je Communityprofiel dus de bovenstaande gegevens heb ik al binnen, dankjewel!
Ik heb het zelfde probleem.. secure.ggdghor.nl (45.13.86.12) kan niet bereikt worden. En ook ik kan geen verbinding krijgen met de VPN van mijn werk.
Werkt hele ochtend al niet; en reset modem heeft niet geholpen.
Heb hetzelfde probleem met onze werkwebsite, nog steeds niet opgelost..
Hier ook nog steeds hetzelfde probleem..
Net gebeld.. Na uitgelegd te hebben dat het echt niet aan Windows ligt is het geregistreerd en zou het “binnen 2 dagen” opgelost moeten zijn… Ik hoop dat het wat eerder is opgelost..
@Jason Is er al een update te geven?
UPDATE: Goedemiddag all, onze technische dienst en het overkoepelende technisch-orgaan hebben dit nu ondergebracht bij de netwerkspecialisten zodat er grondiger naar een oplossing kan worden gezocht. Excuses dat het nog niet hersteld is!
Eventuele extra voorbeelden mogen aangeleverd worden in de topics.
Net geprobeerd en ik kan weer op de EU overwatch servers! Snel een potje gespeeld en normale ping.
Tijd om mn top500 grind te hervatten
Aah kijk dat is goed nieuws! @w0wtoxic Enjoy the grind!
@giljam, @GianRingelink, @AwienH, @Bartonlol en @TepasJ: Werkt het bij jullie ook weer?
Ook bij mij nog niet helaas @Jason
Verschillende van bovenstaande IP's geprobeerd te pingen.. Maar zijn nog niet bereikbaar.
IP's welke ik oa. niet kan bereiken:
143.178.57.147
20.54.188.191
45.13.86.12
156.114.10.10
212.123.3.18
@Jason toen ik om 5 uur probeerde was er nog geen verbetering.
@Jason
bij mij ook nog niet opgelost
@Jason , @Sven-TMT ,
Helaas nog geen verbetering tot op heden..
Hoe verloopt het onderzoek? Staat er al een herstelactie ingepland? Ik vermoed dat het veroorzaakt is door wijzigingen die afgelopen nacht zijn uitgevoerd? (zie eerder in deze chat:
UPDATE: in de nacht van donderdag 8 april op vrijdag 9 april zullen we een verandering aanbrengen in het netwerk. Hiermee wordt gepoogd het probleem op te lossen. Wordt vervolgd!
Hier ook nog niet, maar zal dit weekend ook niet veranderen. Ik heb gisteren telefonisch contact gehad, maar ze vinden het niet belangrijk genoeg. Melding is geregistreerd, ze gaven aan nu 5 werkdagen de tijd te hebben (tot volgende week vrijdag dus). Ze gaan maandag misschien kijken.
Als je belt kun je een tientje korting krijgen (kun je een prepaid kaartje kopen) en je krijgt een opwaardeer code voor 1 week onbeperkt internet.
Ik ga vanavond even proberen om met die Sim een failover WAN op te zetten op mijn Unifi Gateway. Niet echt handig, maar maandag heb ik mijn werk VPN weer nodig en je moet toch iets.
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen last hebben van dit probleem, ik denk best veel maar dat nog niet iedereen het door heeft. Waarschijnlijk mopperen mensen alleen dat een site als die van de GGD weer plat ligt oid.
van T-Mobile valt een service en assertiviteit erg tegen. Als er vrijdagochtend zo’n netwerk probleem gemeld wordt dan probeer je toch in ieder geval te kijken wat er aan de hand is om de prioriteit in te schatten?
voor iedereen die de site:
https://login.ggdghor.nl/burgerportaal/ (en div. andere sites) niet kan bereiken: bel even de t-mobile helpdesk; dan kunnen ze de prioriteit verhogen.
Bedankt voor de terugkoppeling allen, fijn dat je concrete voorbeelden kon aanleveren @giljam, en onze diepe excuses dat het nog niet is opgelost. Het liefst hadden wij dit ook meteen onder de knie gekregen. Ik heb door de dag heen met onze technische geschakeld, alleen is het ons nog niet gelukt om de oorzaak te achterhalen. Wél kan ik jullie verzekeren dat wij ook met derde partijen in gesprek zijn om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.
Nu, naast deze eerder gemelde problemen, ook traag internet( 0.6 Mbps down) en geen televisie meer. Zou graag hebben dat ik afgelopen week niet hoef te betalen ter compensatie.