Hallo @paul-salomons.nl
Het gaat om een thuis abonnement?
Wanneer je 2 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres hebt dan ontvang je klantvoordeel, dit moet je wel activeren in je T-Mobile account.
Je krijgt ook klantvoordeel als je naast je T-Mobile thuis abonnement een Tele2 mobiel abonnement hebt.
Informatie klantvoordeel
Beste Waqqas.
Bij aanmelden krijg ik onderstaande melding.
Er gaat iets mis, dit kan een aantal oorzaken hebben, waaronder:
Er gaat iets mis, dit kan een aantal oorzaken hebben, waaronder:
- Het mobiele nummer is PrePaid.
- Het ingevoerde nummer is niet bij ons bekend op dit adres.
- De ingevoerde adresgegevens zijn niet correct. Controleer deze.
Ik vul mijn nummer in) moderator edit: er dienen geen privégegevens openbaar gedeeld te worden.
Wat gaat er hier niet goed? Wellicht kan je helpen de aanmelding in orde te maken.
Met vriendelijke groet,
Paul Salomons
Hallo @paul-salomons.nl
Kan je je 06 verwijderen? Dit is een openbare community dus voor iedereen toegankelijk.
@paul-salomons.nl
3 magenta puntjes rechtsonder en dan bewerk.
Maar heb je naast thuis T-Mobile mobiel of Tele 2 mobiel? En de adressen zijn hetzelfde? Ook geen prepaid?
EDIT je nummer is al verwijderd door een moderator
Dank. ik zie dat je al geholpen hebt. Handig uitgelegd te krijgen hoe het werkt.
Ik heb net tele 2 thuis internet opgezegd en tmobile genomen. Ik probeer de beloofde korting die aangeboden werd bij deze overstap te regelen. Dat is nogal lastig.
Het klantenvoordeel van T-Mobile mobiel met T-Mobile vast internet kun je aanvragen zodra beide producten ACTIEF zijn.
Deze aanbieding werkt niet mijn situatie (zie bovenstaande toelichting). Ik hoop dat ik alsnog adequaat geholpen wordt.
@paul-salomons.nl
Is je thuis abonnement al actief dus heb je weekend internet? Dan kan je thuis aanmelden voor klantvoordeel.
Heb je een mobiele abonnement bij T-Mobile of Tele2?
Beste Waqqes.
Dit is zo een herhaling. Aanmelden lukt niet zoals ik dat meermaals heb aangegeven (T-Mobile blokkeert mijn gegevens) Het is teleurstellend dat dit door T-Mobile niet opgelost wordt.
Met vriendelijke groet,
Paul Salomons
Als we niet alle informatie hebben dan is het ook moeilijk om met je mee te denken .