Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

Ik ben onlangs overgestapt van provider, van Tele-2 naar T-Mobile. Er is toen aangegeven dat er op de abonnementskosten 5 euro korting per maand gegeven werd. Ik zie dit niet terug op de factuur die ik krijg. Hoe/wanneer wordt dit aangepast.

met vriendelijke groet,

Paul Salomons

Hallo @paul-salomons.nl 

Het gaat om een thuis abonnement?

Wanneer je 2 of meer T-Mobile abonnementen op jouw adres hebt dan ontvang je klantvoordeel, dit moet je wel activeren in je T-Mobile account.

Je krijgt ook klantvoordeel als je naast je T-Mobile thuis abonnement een Tele2 mobiel abonnement hebt.

Informatie klantvoordeel


Beste Waqqas.

Bij aanmelden krijg ik onderstaande melding.

Er gaat iets mis, dit kan een aantal oorzaken hebben, waaronder:


Er gaat iets mis, dit kan een aantal oorzaken hebben, waaronder:

 

  • Het mobiele nummer is PrePaid.
  • Het ingevoerde nummer is niet bij ons bekend op dit adres.
  • De ingevoerde adresgegevens zijn niet correct. Controleer deze.

 

Ik vul mijn nummer in) moderator edit: er dienen geen privégegevens openbaar gedeeld te worden.

 

Wat gaat er hier niet goed? Wellicht kan je helpen de aanmelding in orde te maken.

 

Met vriendelijke groet,

Paul Salomons


Hallo @paul-salomons.nl 

Kan je je 06 verwijderen? Dit is een openbare community dus voor iedereen toegankelijk.


hoe doe ik dat?


@paul-salomons.nl

3 magenta puntjes rechtsonder en dan bewerk.

Maar heb je naast thuis T-Mobile mobiel of Tele 2 mobiel? En de adressen zijn hetzelfde? Ook geen prepaid?

EDIT je nummer is al verwijderd door een moderator 👍


Dank. ik zie dat je al geholpen hebt. Handig uitgelegd te krijgen hoe het werkt.


Ik  heb net tele 2 thuis internet opgezegd en tmobile genomen. Ik probeer de beloofde korting die aangeboden werd bij deze overstap te regelen. Dat is nogal lastig.


Het klantenvoordeel van T-Mobile mobiel met T-Mobile vast internet kun je aanvragen  zodra beide producten ACTIEF zijn.


Deze aanbieding werkt niet mijn situatie (zie bovenstaande toelichting). Ik hoop dat ik alsnog adequaat geholpen wordt.


@paul-salomons.nl

Is je thuis abonnement al actief dus heb je weekend internet? Dan kan je thuis aanmelden voor klantvoordeel.

Heb je een mobiele abonnement bij T-Mobile of Tele2?


Beste Waqqes.

Dit is zo een herhaling. Aanmelden lukt niet zoals ik dat meermaals heb aangegeven (T-Mobile blokkeert mijn gegevens) Het is teleurstellend dat dit door T-Mobile niet opgelost wordt.

Met vriendelijke groet,

Paul Salomons


Als we niet alle informatie hebben dan is het ook moeilijk om met je mee te denken .