Ik heb een probleem en ik ben zeer ontevreden over de service van Odido.
Ik wil heel graag dat ik nu serieus geholpen word.
Er gaat van alles mis, ten eerste heb ik een week geen internet gehad omdat jullie een week te vroeg al de lijn hebben overgenomen van mijn vorige provider zonder dat Delta de lijn al gepatched had en er een monteur is langsgeweest. De overstapdatum moest 3 februari zijn maar ik heb de week daarvoor dus geen internet gehad. Het internet werk wel inmiddels maar ik vind het onbegrijpelijk dat jullie zo een fout maken en er voor zorgen dat ik een week zonder internet zit thuis.
De volgende fout vind ik zeer kwalijk en verwacht ik een passende oplossing en tegemoetkoming voor. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice tijdens mijn aanvraag. Dit gaat echter ook mis, ik kreeg van mijn vorige provider voor de maand februari en maart nu een factuur.
Wat blijkt na navraag bij Solcon, jullie hebben de overstapservice bij Solcon niet goed afgerond waardoor mijn abbonement daar nu nog steeds doorloopt. Met als gevolg voor mij dubbele abbonementskosten!!!!. DIT MOET ECHT MET SPOED worden afgerond door jullie zodat mijn abbonement Solcon word stop gezet. Mijn abbonement bij Solcon had per 03-02-2025 moeten worden stopgezet. Zoals ook opgegeven tijdens de aanvraag.
Ik weet niet precies hoe Solcon dit zo gaat afwikkelen maar ik ga ervan uit dat mochten de dubbele abbonemenstkosten blijven staan dat deze door jullie vergoed worden.
Onbegrijpelijk deze gang van zaken, ik maak gebruik van de overstapservice om geen hoofdpijn te krijgen en wat gebeurd er? Alles gaat mis wat er mis kan gaan.
Graag met spoed oplossen deze problemen.
Overstap service gaat niet goed
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.