Even los van de locatie die verkeerd wordt weergegeven, Netflix gaat harder optreden tegen account delen. Je zult dus een eigen account of een gast toevoeging moeten aanschaffen.
Niet best hij heeft z'n eigen naam erop staan en ik dus ook maar keer deed Netflix het niet maar die gene zelf dat ik op zijn account kan inloggen ik heb met hem een andere naam toegevoegd maar ik was aan kijken op Netflix maar hij zag in zijn mail dat er Een in noord Holland ingelogd had terwijl ik dat was alleen ik woon niet in noord Holland maar in hellevoetsluis zou dat gestaan heb dat er ingelogd is in hellevoetsluis dan weet hij meer dat ik dat ben dan had hij niet zijn wachtwoord hoeven weizigen maar dan zou er toch mijn locatie staan als ik thuis inlogd
Hallo @simon433
Ik weet niet welk programma Netflix gebruikt om de locatie van een IP adres te zien maar meestal is het zo dat het land wel klopt maar de locatie in Nederland niet (niet nauwkeurig).
O vandaar jammer dat dat niet gelijk is het land en het ip adres waar vanuit gekeken wordt van apparaat meestal staat dan meteen het goede locatie bij vandaar maar het zit niet anders op dan te melden aan die gene dat ik inlogt op Netflix dat hij dat dan weet zou het aangevenen zijn dan zou dat nog mooier zijn.
Het gaat Netflix inderdaad op IP adres. Hoe hun algoritme verder werkt vertellen ze niet, maar account sharing willen ze stoppen.
o vandaar dan moet ik er zelf een account maken op netflix
had zo iets wel gelezen over het account delen maar verder
kan het inloggen nog op verschilende locaties en tot tie tijd
kan ik van een vriend nog in loggen maar omdat hij zag via zijn mail
dat er ingelogd is maar dan in noord-holland zo doende.
wel jammer dat als ik hier inlogd niet goed aangegeven wordt in wel stad of dorp
zodra er meerdre problemen gaan komen zal ik netflix zelf moeten aan maken
en dat permaand moeten afleggen.