Ik ben al een enige tijd bezig om met het ouderlijk toezicht bezig. Helaas werkt het niet, de instellingen worden niet opgeslagen, ook na reset of stroom eraf werkt het niet. Dit is erg frustrerend. Want welke tijd instelling ik erin zet.. hij zet hem zelf weer terug op 24:00 -00.00.
Wat gaat er niet goed met het modem ?
Bladzijde 1 / 1
Hey @MB internet, gelukkig nieuwjaar!
Ik meen mij te heugen dat dit een bug is op de T-50. Als het goed is moet deze functie goed werken op de T-56. Daarom heb ik je een T-56 opgestuurd. Je ontvangt hier zo een bericht over en zodra het nieuwe modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Wil je mij na de tijd een terugkoppeling geven of het met de T-56 wel lukt? Alvast bedankt.
Beste Tommie,
De beste wensen nog voor het nieuwe jaar!
Dank je wel, hopelijk werkt het op het nieuwe modem wel. Zodra ik het modem heb zal ik het testen en hier een bericht plaatsen. Krijg ik hier nog een e-mail van met track en trace nummer van?
Alvast bedankt voor de genomen moeite,
@MB internet Jij ook de beste wensen voor 2024! Je ontvangt hier inderdaad een track & trace voor. Ik heb het direct voor je nagekeken en zie dat wij vandaag het nieuwe modem hebben verstuurd. Zodra dit in handen is van de bezorgdienst, ontvang je de track & trace.
@MB internet Beter laat dan nooit: er zit een bug in de T50 waardoor de tijden niet goed worden opgeslagen als je Chrome of Firefox gebruikt. Mocht je een Apple-device hebben: met Safari werkt het wel. Om het nog ingewikkelder te maken: met de T56 is het precies andersom, dus houd daar rekening mee als je hem gaat instellen.
@MB internet Beter laat dan nooit: er zit een bug in de T50 waardoor de tijden niet goed worden opgeslagen als je Chrome of Firefox gebruikt. Mocht je een Apple-device hebben: met Safari werkt het wel. Om het nog ingewikkelder te maken: met de T56 is het precies andersom, dus houd daar rekening mee als je hem gaat instellen.
Dank je wel voor je reactie.. inmiddels ook aan de slag geweest met het ouderprofiel op de T-56, maar helaas ook daar werkt het niet op.. Ik heb het nu dus met Chrome, Edge, internet explorer, Edge, Firefox, Opera geprobeerd maar geen resultaat. Erg jammer dat het niet werkt.
Hey @MB internet, gelukkig nieuwjaar!
Ik meen mij te heugen dat dit een bug is op de T-50. Als het goed is moet deze functie goed werken op de T-56. Daarom heb ik je een T-56 opgestuurd. Je ontvangt hier zo een bericht over en zodra het nieuwe modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Wil je mij na de tijd een terugkoppeling geven of het met de T-56 wel lukt? Alvast bedankt.
Beste Tommie, bedankt voor het mee denken, maar helaas werkt het ouderprofiel niet op de T56, er zit denk ik toch iets niet goed met de software erop.
Dit staat er nu op, weet niet of dit de juiste software versie is.
@MB internet Het ouderlijk toezicht laat helaas op alle Zyxels nog te wensen over. Wat betreft de melding ‘foute tijd’: ik vermoed dat je geen tijden kunt instellen die over de datum heen gaan. In zit geval zul je dus een regel voor 22:30-24:00 moeten maken en een voor 0:00-7:00. Erg omslachtig, ik weet het, maar zou je het zo eens willen proberen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.