Skip to main content

Hoi, ik heb een oud HG659, en ik ervaar steeds vaker problemen ermee: heel instabiel internet, DHCP reservations werken niet en het is praktisch niet meer mogelijk om deze settings aan te passen. De firmware is ook al jaren oud en er komt geen update, ivm cybersecurity is dit ook niet geruststellend…

Is het mogelijk om deze model om te ruilen voor het nieuwste model?

Alvast bedankt.

Hi @Sandor83, het is zeker mogelijk om het modem voor je om te ruilen! Ik heb dit dan ook direct voor je in orde gemaakt en er komt zo snel mogelijk een Zyxel T-54 jouw kant op! Zodra het pakket verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om de status hiervan te kunnen volgen. Het oude modem hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt zodat de onderdelen gerecycled kunnen worden. Ik weet zeker dat je met het nieuwe modem van een stabielere internetverbinding kan gaan genieten! Hou je me op de hoogte zodra het modem binnen is? 

Top, bedankt!

Ik laat je weten al de modem er is.

Hoi, ik heb een oud HG659, en ik ervaar steeds vaker problemen ermee: heel instabiel internet, DHCP reservations werken niet en het is praktisch niet meer mogelijk om deze settings aan te passen. De firmware is ook al jaren oud en er komt geen update, ivm cybersecurity is dit ook niet geruststellend…

Is het mogelijk om deze model om te ruilen voor het nieuwste model?

Alvast bedankt.

Hoi Nora, 

De modem is binnen en draait goed al een paar dagen. Bedankt voor de hulp.

Groeten

Fijn om te horen @Sandor83

Reageer