Skip to main content

Beste meneer of mevrouw,

Ik heb 4 oktober een herroepingsformulier verstuurd per post.

Tevens heb ik ditzelfde formulier aan u gemaild via service@odido.nl.

Tot de dag van vandaag hier geen reactie op mogen ontvangen.

Inmiddels wilde u de eerste factuur afschrijven via automatische incasso welke ik heb geweigerd.

Gaat dit goed?

Net een half uur in de wacht gestaan op 0800 0092 echter u heeft het te druk voor mijn vragen.

Hoor het graag.

MVG,

Hoi @Jelleenyvon, geen zorgen! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik heb het abonnement kosteloos opgezegd. Daarnaast is er ook een vergoeding aangemaakt voor je rekening. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana

Beste Ishana,

Bedankt voor de service.

Mvg,

Beste lezer,

zin gebruik nu 13 dagen Odido thuis. Hiervoor had ik Ziggo. Helaas valt alles tegen(snelheid/stabilitei/ gebruiksvriendelijkheid) . Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Kunt u mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Marco.

Beste @MarcoOdidoZiggo  Oei dat is kort dag voor het weekend! Als ik jouw was zou ik als de bliksem Odido bellen of kijken of er op Twitter nog iemand aanwezig is.
Ik weet niet of er hier nog een moderator aanwezig is.☺️

Hoi @MarcoOdidoZiggo, ik heb het abonnement meteen kosteloos voor je opgezegd. Je kunt alleen een rekening verwachten van de afgelopen 13 dagen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Beste Ishana,

Dank je wel voor de ontzettend goede en snelle service!

Een fijn weekend!

Groetjes,

Marco.

Reageer