Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Odido thuis annuleren

  • 30 June 2024
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

Ik had door mijn verhuizen mijn internet thuis opgezegd. Maar Ik wil graag het annuleren.

Is het mogelijk? 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Bel dan morgen even de klantenservice. Afhankelijk van wat voor verbinding je hebt en de reden van opzeggen valt er nog wat te redden. Staat er niets over in jouw opzegbevestiging?

Ik dacht 30 juli gekozen maar ik heb 30 juni gekozen per ongeluk. We gaan agustos naar vakantie en gaan we september naar nieuwe huis. Probleem is ik werk thuis, en kinderen vrij we hebben internet hard nodig.

Ik heb klantenservice gebeld maar ze konden niet helpen met annuleren.  Het is vervelend, ik moest nieuwe abonnement aanvragen en het is minimaal 1 jaar,  ik heb een maand nodig ik en snelste verbinden over 2 weken  zou zijn.

ik wil graag een oplossing voor thuis internet,

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @unal123 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Hartstikke leuk om te lezen dat we met jou mee mogen verhuizen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie op dit moment twee abonnementen. Eén met een Klantnummer wat eindigt op 114 en het andere eindigt op 115. 

Het abonnement met het Klantnummer wat eindigt op 144, is sinds kort actief. Ik vermoed dat dit het nieuwe abonnement is. Wil je dit voor mij nagaan? 

Voor het abonnement met het Klantnummer wat eindigt op 115 zie ik inderdaad een opzegging in het systeem staan. Als ik het goed begrijp wil je dit abonnement nog een tijdje aanhouden, klopt dit?

Ik kan niks beloven, maar ik ga bij mijn collega’s na wat de mogelijkheden zijn. Wil je bovenstaande voor mij bevestigen?

 

Hoi Teresa, bedank voor antwoord,

inderdaad we hebben twee abonomenten, ene is voor nieuwe huis andere is voor bestaande huis eindigt op 115.

Voor het abonnement met het Klantnummer wat eindigt op 115 zie ik inderdaad een opzegging in het systeem staan. Als ik het goed begrijp wil je dit abonnement nog een tijdje aanhouden, klopt dit?

ja, ik wil graag nog een paar maanden gebruiken,

We zijn momenteel nog druk met de verbouwing van ons nieuwe huis en ik heb per ongeluk een verkeerde datum doorgegeven voor de opzegging.

In de tussentijd zouden we het erg waarderen als ons huidige abonnement  nog even kan blijven lopen. Ik werk vanuit thuis en de kinderen zijn nu ook vakantie, dus internet is voor ons erg belangrijk.

Alvast hartelijk dank voor je begrip en hulp.

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +3

@unal123 Super bedankt voor de snelle bevestiging! 

Het ging niet zonder slag of stoot, maar ik heb geweldig nieuws. Het is gelukt om de opzegging tegen te gaan. Verhuizen is al stressvol genoeg, dus gelukkig hoef je je hier geen zorgen om te maken. Je kunt met een gerust hart thuiswerken en de kids kunnen genieten van onze diensten tijdens de vakantie! 😀

Ik wens jullie heel veel succes met het klussen🏡🛠. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

@unal123 Super bedankt voor de snelle bevestiging! 

Het ging niet zonder slag of stoot, maar ik heb geweldig nieuws. Het is gelukt om de opzegging tegen te gaan. Verhuizen is al stressvol genoeg, dus gelukkig hoef je je hier geen zorgen om te maken. Je kunt met een gerust hart thuiswerken en de kids kunnen genieten van onze diensten tijdens de vakantie! 😀

Ik wens jullie heel veel succes met het klussen🏡🛠. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

Wat een geweldig nieuws om de dag mee te beginnen! 

Heel erg bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@unal123 Uiteraard heel graag gedaan! 😀

Reageer