Skip to main content

Ik probeer mijn internet abonnement op te zeggen, echter is dit niet online mogelijk via internet of de App. Dit moet telefonisch. Ik probeer al dagen (verspreid over de hele dag) te bellen met de Klantenservice, maar na het keuze menu wordt elke keer de verbinding abrupt verbroken zonder een medewerker te spreken. 

Eerder had ik nog geen haast, echter nu komt de maand opzegtermijn in geding. Ik wil graag per ingang van de maand December mijn abonnement stopzetten. 

Graag zou ik geholpen worden.

Hi @MaksymiakRoy, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen. Ik zie dat je buiten je contract zit dus dat is geen probleem. Graag ontvang ik een bevestiging van opzegging, is het goed dat ik het contract dus per 01-12-2024 opzeg? Dan zal ik dit voor je in gang zetten!

Beste Tommie, 

Dank voor je reactie! Hierbij bevestig ik het verzoek van opzeggen van het contract per 01-12-24.

Heel erg bedankt!

Mvg,

Roy

@MaksymiakRoy Hartelijk dank voor je bevestiging. Ik help je graag verder!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de opzegging voor je in orde te maken. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies de apparatuur te retourneren.

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het uiteraard graag! 

Mail is ontvangen! Dank!

Reageer