Wegens aanhoudende problemen en het niet leveren van de beloofde diensten wil ik graag zo spoedig mogelijk mijn jaarcontract bij Odido opzeggen.
Ik heb het ruim 2,5 maanden (sinds half september) met veel geduld aangekeken. Maar met echt elke avond continu last van de bekende klachten zoals hoge jitter, latency, packet loss, time outs, etc, is nu echt de maat vol.
Hiervoor via KPN was de glasvezelverbinding vlekkeloos, de problemen zijn direct ontstaan na mijn overstap naar Odido. Alles is hier correct aangesloten, met niet anders dan jullie apparatuur en jullie ingehuurde monteur. En toch blijkt het niet te kunnen werken (ook niet na resetten) en levert Odido al dagelijks onstabiel internet zonder enig uitzicht of heldere communicatie op verbetering.
Sterker nog, het wordt alleen maar slechter, met vanaf december zelfs avonden met complete uitval. Dit is echt onacceptabel: mede gezien mijn precaire thuiswerksituatie moet ik van stabiel internet kunnen uitgaan - zeker ook in de avond. In plaats van toegankelijkheid en laagdrempeligheid, wat Odido in haar reclamecampagne zo nadrukkelijk promoot, is voor mij het tegenovergestelde gaande.
Alle onoplosbare problemen zoals beschreven in onderstaande topics (en vele andere) zijn van toepassing:
https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/traag-internet-in-de-avond-met-glasvezel-357246
https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/traag-ladende-sites-in-de-avond-hoge-packet-loss-358401
https://community.odido.nl/wifi-515/opzeggen-glasvezel-internet-359530
Hierbij nog twee recent screenshots van dit weekend en vanavond ter illustratie.
Ik wil mijzelf graag verdere frustraties (en jullie ook verdere moeite) besparen en z.s.m. van provider wisselen. Maar wel op de reguliere manier, zodat ik niet meteen zonder aansluiting kom te zitten en zonder dat ik onterecht aan mijn contractplicht (en kosten) wordt gehouden.
Kunnen jullie dat via deze weg per direct voor mij in gang zetten en dat bevestigen, zodat ik een nieuwe aansluiting kan aanvragen? Daar heb ik meer vertrouwen in dan via jullie moeilijk te bereiken telefoonmedewerkers.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt!