Skip to main content

Goedemorgen,

Afgelopen zondag was er in Den Haag Ypenburg een algemene storing. Nu heeft het sinds dinsdag weer gewerkt, maar ligt de verbinding er weer uit. Media converter en Zyxel modem herstart, probleem is er nog steeds.

Verschil met afgelopen zondag en maandag is dat het LOS lampje van de media converter niets knipperd en geen lampje geeft, de rest is groen (vast), terwijl het LAN lampje snel knippert.

Op de modem brand alles groen, behalve de Internet indicator rood.

Wat is er nu aan de hand met de verbinding of apparatuur?

Zie nieuwe storing op het storingstopic

Ik sluit mij hierbij aan. Afgelopen zondag en maandag flinke storing en niet kunnen werken. Nu weer een uitval. Ik in het niet meer uitleggen wat dat betreft. Het los lampje brandt in ieder geval groen. Alleen de modem staat internet op rood. Ik woon ook in Ypenburg trouwens. Ik weet van de storing af maar kost me gewoon vrije uren zo 

Wat ik niet snap is dat dit de derde storing in 3 / 4 maanden tijd is sinds wij overgestapt zijn van Trined naar T-Mobile, nadat T-Mobile colporteurs aan de deur waren geweest om zieltjes te winnen voor slechts 25 euro per maand (eerste half jaar), goedkoop lijkt nu duurkoop.

We hebben er best spijt van, want ook wij werken soms thuis net als @Michel Uittenbroek. Behalve vrije uren kost het mij mijn internetbundel voor en onnodig veel stress, dat ik offline voor de zaak ben. In de vele jaren dat we bij Trined (klein bedrijfje) hebben wij slechts 1 keer een storing gehad ivm kapotte Reggefiber/KPN grondkabel. Dat was binnen een dag opgelost!

Nu is zojuist onze verbinding weer tot stand gekomen. Verbazingwekkend wanneer ik de post update, dat er op 12:55uur de verbinding weer volgens de modem online is.

Hoi @Martinovic78 & @Michel Uittenbroek, bedankt voor jullie meldingen en ik wil jullie onze diepe excuses aanbieden dat dit zo snel alweer is voorgekomen, dit is zeker weten niet onze bedoeling. Als ik het goed begrepen heb was het ditmaal wel een andere oorzaak dan die van een aantal dagen geleden, maar dat praat dit natuurlijk niet goed. Daarom gaan wij ook zeer uitgebreid de wijkcentrale doorlopen om toekomstige problemen volledig uit te sluiten.

Inmiddels lijkt het erop dat jullie weer helemaal online zijn. Mochten jullie toch nog problemen ervaren dan raad ik jullie aan op de Media Converter en vervolgens het modem kort van het stroom af te halen.

Wij gaan ervoor zorgen dat jullie verbinding uiterst stabiel blijft, hier zetten wij ons volledig voor in!

Hallo @Cal ,

dank voor de reactie.

Belofte maakt schuld. Ik ga ervan uit dat u deze toezegging van het doorlopen van de wijkcentrale kan waarmaken en uw abonnee's op de hoogte houdt, waardoor wederom overlast binnen de perken blijft.

De waarneming dat er klachten zijn en dat de verbinding stuk loopt door verscheidene reden is duidelijk. Resultaat blijft hetzelfde, want er is geen verbinding, terwijl abonnee's ervoor betalen en geen waar voor hun geld krijgen.

Wederom hoop ik echt dat de laatste storing is en dat de wijkcentrale nagelopen wordt, het kan toch niet zo zijn dat jullie concurrenten het beter doen qua uptime, die van dezelfde wijkcentrale hun werk doen?

Reageer