Skip to main content
Door de monteur aangesloten instalatie. meerdere rode lampjes en totaal geen verbinding

Beste Odido,

Vanwege onze verhuizing en de glasvezel beloftes zijn wij overgestapt naar jullie. 

De glasvezelaansluiting is op 27-06-2024 . Echter hebben wij NOGSTEEDS geen internet en verbinding op de TV. Ik heb hierover al telefonisch contact gehad en vorige week een internet bundel op mijn mobiel aangeboden gekregen. ECHTER is deze alweer verlopen en hebben wij nog steeds geen verbinding. Er is al twee keer een monteur langs geweest en deze heeft alles aangesloten dus hier kan het niet aan liggen. Er is een verbinding geweest maar deze is opnieuw verloren gegaan zonder dat wij iets hebben gedaan. Ik heb al verschillende reset en andere oplossingen geprobeerd. Dit kan zo echt niet lager en ik verzoek bij deze schriftelijk dit binnen redelijke termijn op te lossen. Ik heb een contract bij jullie en betaal netjes voor de levering van internet en TV.

Door het akkoord gaan met het contract word er van de leverancier een inspanningsverplichting verwacht voor het verzorgen en onderhouden van een goede verbinding zoals deze is genoemd in het contract. Eventuele onderhoud prima, maar dit met deze termijn kan echt niet (hier is geen sprake van wand er is geen melding of bericht van verschenen). Als deze situatie zo blijft wil ik dat het contract word ontbonden en dat deze volledig financieel vergoed word. Dit geld ook voor de tijd dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van internet en TV. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend dit op te lossen.  En nee ik ga niet weer bellen en vervolgens in een wachtrijstaan van een half uur om afgescheept te worden met een internetbundel om naar de tv te streamen.

Goedenavond @Joomandv13 Welkom in de community van Odido. 

Tip: Ben je een topic kwijt klik dan op je naam daar vind je terug wat je hebt gepost.👍 

Dubbele topics worden gesloten.

Groetjes. 
 

 


Dubbel topic: dit topic gaat nu op slot.