Skip to main content

Sinds gisteren is mijn internetverbinding er weer mee opgehouden. Alles volgens het stappenplan opnieuw aangesloten en gereset, maar probleem is niet verholpen. Graag zsm een oplossing.

Hallo @David eeeeeeeuh 

Welke lampjes branden of knipperen een op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?

Je kunt ook in je Odido account bij meer onder storingen kijken of er een storing bekend is.


Hallo @Waqqas 

Het PON lampje knippert continue, het LAN lampje ook, maar minder frequent. De internetkabel loopt inderdaad van mediaconverter naar WAN van het modem.

Er is geen storing bekend in mijn omgeving.

Groet, David 


@David eeeeeeeuh 

Dan is het een probleem buitenshuis, er bestaat een kans dat dit euvel vanzelf wordt opgelost dus je zou om de paar uur de mediaconverter eens kunnen herstarten.


Het mag duidelijk zijn dat ik niet hoop op een kans dat het vanzelf wordt opgelost. Volgens mij betaal ik Odido om internet voor mij te regelen, dus dit mag Odido in orde maken.
In de tussentijd zal ik mijn mobiele internet meer moeten gebruiken, dus ik zie graag een code voor tijdelijk onbeperkt mobiel internet tegemoet.

Groet, David 


Hoi @David eeeeeeeuh, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat dit al is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. In een privébericht krijg je van mij een vouchercode. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer