Sinds gisteren is mijn internetverbinding er weer mee opgehouden. Alles volgens het stappenplan opnieuw aangesloten en gereset, maar probleem is niet verholpen. Graag zsm een oplossing.
Hallo
Welke lampjes branden of knipperen een op de mediaconverter en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?
Je kunt ook in je Odido account bij meer onder storingen kijken of er een storing bekend is.
Hallo
Het PON lampje knippert continue, het LAN lampje ook, maar minder frequent. De internetkabel loopt inderdaad van mediaconverter naar WAN van het modem.
Er is geen storing bekend in mijn omgeving.
Groet, David
Dan is het een probleem buitenshuis, er bestaat een kans dat dit euvel vanzelf wordt opgelost dus je zou om de paar uur de mediaconverter eens kunnen herstarten.
Het mag duidelijk zijn dat ik niet hoop op een kans dat het vanzelf wordt opgelost. Volgens mij betaal ik Odido om internet voor mij te regelen, dus dit mag Odido in orde maken.
In de tussentijd zal ik mijn mobiele internet meer moeten gebruiken, dus ik zie graag een code voor tijdelijk onbeperkt mobiel internet tegemoet.
Groet, David
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.