Skip to main content

Ik ben nu 6 weken aan het wachten op een oplossing voor mijn vaste internet, maar tot nu toe geen resultaat. Ik heb al 4 weken geleden voorgesteld om tijdelijk 4G internet op te hangen totdat het probleem is opgelost maar tot nu toe wil men hier niet aan meewerken. Hoeveel weken/maanden moet ik wachten voordat jullie met een alternatieve oplossing komen? 

Hallo @Moerman  Hou het even bij een topic dan is het iets duidelijker voor iedereen wat er aan de hand is. Ik ga de moderators even wijzen op dit onderwerp. Hopelijk is er iemand vrij. Geen garantie maar doe wel mijn best

Klik hier

Groetjes 


Goedemorgen @Moerman, welkom op de Community, goed dat je ons inlicht aangaande de situatie en sorry dat je al zolang wacht op een definitieve oplossing!

Jouw verbinding valt weg door een specifieke fout in onze verbinding. Dit gaat om de zogenaamde “missing Internet/management VLAN” en betekent dat de verbinding gedeeltelijk of volledig kan wegvallen. Onze technische dienst heeft dit euvel eerst aangekaart bij de technische support desk (de overkoepelende afdeling), maar daar kon geen oplossing worden gevonden. Afgelopen vrijdag is jouw case doorgezet naar onze IT specialisten en daar is het inmiddels in behandeling. Ik zou je graag van een concreet antwoord willen voorzien zodat je weet waar je aan toe bent, maar ik weet oprecht niet wanneer IT hier een oplossing voor heeft. Wat ik wel weet, is dat het niet mogelijk is om een tijdelijke 4G-router op te hangen, sorry. Mijn collega's hebben voorgesteld om je Unlimited Internet vouchers toe te sturen, maar omdat je zes huisgenoten hebt, was dit niet toepasbaar, begrijp ik. 

Sorry voor het lange wachten en de onduidelijkheid. Zodra IT een oplossing gevonden heeft, zal je meteen gecontacteerd worden. 


Reageer