Opleverproblemen glasvezelaansluiting

  • 7 January 2020
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1

In de never-ending soap van het regelen van een glasvezelaansluiting op een adres waar nota bene al glasvezel ligt, is is een nieuw dieptepunt bereikt: het 4-maanden-jubileum.

 

Valt weinig meer over te zeggen. Incompetent, onverschillig, wanprestatie.

 

Iedereen aan te bevelen NIET met T-Mobile in zee te gaan.


2 reacties

Reputatie 1

Update: Van de week zelf KPN Netwerk maar weer eens gebeld - T-Mobile beschouwt coordinatie nu eenmaal niet tot hun plichten. Bij KPN Netwerk konden mij meedelen dat er voor vandaag een afspraak gepland stond. Beweerden ook dat daarover met mij gebeld was - niet dus. Van T-Mobile ook niks gehoord, dus als ik niet toevallig zelf gebeld zou hebben had ik van niks geweten - en was ik dus ook niet thuis geweest (ik moet namelijk wel werken voor mijn geld).

Onderhand tot mijn verbazing, kwam er inderdaad iemand, dus de stap van de al aanwezige kabel aansluiten is gezet. Feestje.

Volgende stap is Guidion, waarvan ik zowaar meteen een mail kreeg met een link om zelf een afspraak te plannen. Eerste datum die beschikbaar was: donderdag de 13de. In mijn agenda is het dit jaar geen donderdag op 13 januari. Blijkt 13 februari te zijn. Alweer ruim een maand vertraging.

Ben als het straks rond is - als dat nog een keer gebeurd - bijna een half jaar onderweg om glasvezel te krijgen op een adres waar al die tijd al glasvezel lag.

 

Ik hoop dat 1 van de bots die bij T-Mobile naar het forum kijken zich geroepen voelt zelf even contact met Guidion op te nemen om deze afspraak te vervroegen

Reputatie 7

Hey @home.maarten,

Fijn om te lezen dat er eindelijk licht aan het einde van de tunnel te zien is! Ik betreur dat je langer dan gepland op je aansluiting hebt moeten wachten. Zeker bij nieuwbouwwijken en adressen waarbij een nieuwe glasvezel aansluiting wordt aangelegd, kan de oplevering langer duren dan normaal. 

Heb je ook al geprobeerd om telefonisch een afspraak in te plannen? Je kunt altijd telefonisch contact opnemen met Guidion op het nummer 088 2000 151 en informeren naar alle mogelijkheden om een afspraak in te plannen. Mijn collega's bij Guidion hebben daar de beste inzage in. Regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Reageer