Skip to main content

Ja jongens.. dieptriest weer sinds gister geen internet meer, top service zo om de 3-4 uur een update pushen dat weer een andere monteur onderweg is

 

>Mod edit: Vermoed je algemene problemen, check dan dit topic: Is er een storing bij thuis van T-Mobile? ]

Storing is opgelost.  Indien nodig, restart je modem/router. 


Storing is helemaal niet opgelost


de eerdere problemen met Internet en TV in Meppel zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.


Hi @jornylemstra en @Neelis89, ik wil jullie graag laten weten dat ik een vergoeding in orde heb gemaakt voor de issues die jullie onlangs hebben ervaren. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van! 😊