Ik zit met hetzelfde probleem als
Heb net gesproken met de klantenservice (Adam) en die vertelde mij dat er een bekende storing is die vanavond opgelost zal gaan worden.
Maar als ik nu de reactie van
Hier werkt niks meer. 15 minuten geleden knalde alles uit.. Ik vind het maar irritant, er is altijd wel wat. Ik wil graag internetten en tv kunnen kijken! Zo ben ik afgesloten van alles. Kan iemand helpen, aub? (ps ik zit nu via mijn dataplan op internet.. Kost me dus nog geld ook). Alvast bedankt..
Eh hallo 'tmobile, hier al sinds gister geen wifi en tv. Waar blijft de hulp? Op meerdere kanalen contact gezocht maar krijg niks terug.
.
Ik zit met hetzelfde probleem als
Heb net gesproken met de klantenservice (Adam) en die vertelde mij dat er een bekende storing is die vanavond opgelost zal gaan worden.
Maar als ik nu de reactie van
90 % van de mensen die er werken hebben er de ballen verstand van en doen alleen dat wat hun opgedragen is uit het t-mobile handboek
Hoi,
Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.
Hoi,
Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.
Ik ben al sinds 6 juni 2020 bezig met tmobile vanwege slecht internet connectie en heb al meer dan 27 uur aan de telefoon gehangen met deze mensen en altijd gaat het fout als je hun raad volgt zelfs zover dat een paar keer er helemaal niks meer deed omdat ze zogezegd op afstand alles hebben gereset. Bij mij is Internet heel belangrijk omdat daar medische apparatuur aan vast zit zodat artsen mij op afstand kunnen aflezen en bekijken en als het steeds mis gaat door dat er 1 van tmobile weer eens zegt ik doe het precies zoals het hier op mijn beeldscherm staat dan zegt dat genoeg toch en het is nog steeds niet opgelost.
Hoi,
Enige terugkoppeling zou op dit punt wel fijn zijn.
Ik ben al sinds 6 juni 2020 bezig met tmobile vanwege slecht internet connectie en heb al meer dan 27 uur aan de telefoon gehangen met deze mensen en altijd gaat het fout als je hun raad volgt zelfs zover dat een paar keer er helemaal niks meer deed omdat ze zogezegd op afstand alles hebben gereset. Bij mij is Internet heel belangrijk omdat daar medische apparatuur aan vast zit zodat artsen mij op afstand kunnen aflezen en bekijken en als het steeds mis gaat door dat er 1 van tmobile weer eens zegt ik doe het precies zoals het hier op mijn beeldscherm staat dan zegt dat genoeg toch en het is nog steeds niet opgelost.
Hoi Biggyboy, dat is een rotsituatie zeg.
Ik hoop dat je een fatsoenlijke backupverbinding hebt.
De problemen hier houden aan.
Vanavond heb ik weer tijd om er mee bezig te zijn, maar natuurlijk hoop ik dat het `zichzelf oplost`.
Noem jij dat maar een rot situatie nou vriend dat is nogal beledigend gezegt het gaat hier om leven en dood je moet alles eens lezen dan snap je waar het over gaat
Noem jij dat maar een rot situatie nou vriend dat is nogal beledigend gezegt het gaat hier om leven en dood je moet alles eens lezen dan snap je waar het over gaat
Ik probeerde alleen maar medeleven te tonen.
Dankjewel maar niet echt nodig ik leef nog tegen verwachting in! Het belangrijkste is dat WiFi internet eindelijk gefixt wordt want daar draaien of wel worden drie apparaten door afgelezen en op afstand ingesteld dat is het apneu apperaat en dialyse machine en hart bloeddruk apperaat daar gaat het om. En de camera's ter bewaking.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.