[Update 21:25] De problemen met vast internet zijn opgelost. Mocht je toch niet kunnen internetten via je vaste verbinding dan horen we dit graag zodat we er alles aan kunnen doen om dit voor je op te lossen!
[Update 19:54] Dank voor het delen van jullie ervaringen en feedback. We blijven onafgebroken bezig en zien (gelukkig) dat vrijwel alle klanten die hinder ondervonden inmiddels weer online zijn. Ervaar je nog problemen met je verbinding? Haal je modem en/of media converter dan kort van de stroom. We horen graag of dit de oplossing is!
We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. We zien gelukkig dat veel klanten inmiddels weer verbinding hebben. In dit topic houden we je op de hoogte.
Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben.
Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)
Alkes gedaan, wel tv maar geen internet
A
Anonymous
0 reacties
7 oktober 2020
MirandaMSS schreef:
Timo78 schreef:
MirandaMSS schreef:
Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi
postcode 8608
Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben.
Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)
Alkes gedaan, wel tv maar geen internet
Internet bekabeld op een pc/laptop werkt wel?
Let wel, ik ben ook een klant en geen moderator oid...;) ik probeer je/jullie alleen te helpen!
Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi. Lampje van wifi op router brandt ook niet
Aan de zijkant van je modem zit een WiFi knopje als het goed is druk daar eens op? Dat werkte bij mij wel 😀
A
Anonymous
0 reacties
7 oktober 2020
MirandaMSS schreef:
Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi. Lampje van wifi op router brandt ook niet
Wil je de stekker uit je modem/router halen en dan +/-5 minuten wachten en deze weer aansluiten op het stroomnetwerk? Kan hierna wel even duren voordat alles weer up- en running is.
Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi. Lampje van wifi op router brandt ook niet
Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!
Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of
een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt.
Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi. Lampje van wifi op router brandt ook niet
Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!
Haha, jullie moeten blij zijn jongens. Ik heb al dagen geen internet tv en telefonie. Ze komen dan pas op 13de om te kijken wat het probleem is. Ja hoor geweldige service als je het met mijn situatie verglijkt. Kortom wees blij. Want t- mobile kan niet beter presteren dan de providers van derde wereld landen. .misschien ben ik w optimistisch. Ik had beter tmobile vrrgeleken met middeneeuwen..
Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of
een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt.
welke lampjes er branden op het modem
je een glasvezel of DSL verbinding hebt.
Ik hoop dat iedereen weer snel online is!
Ik heb geen toegang tot een laptop met bekabelde verbinding. Ik heb glasvezel en meerdere malen gereset, opnieuw opgestart. Enige wat brand is de power knop, 2.4G knop en 5g knipperen. En dan de eenalaatste is een vierkantje met iets erin.
Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of
een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt.
welke lampjes er branden op het modem
je een glasvezel of DSL verbinding hebt.
Ik hoop dat iedereen weer snel online is!
Zojuist weer een minuutje uit laten staan en opnieuw gestart, resultaat:
Hoi ik heb de modem nu al 3 keer herstart en ik heb nog geen wifi verbinding. De kabel verbinding werkt wel maar kan niet aangesloten worden op mijn laptop want daarvoor heb ik het poortje niet. Ik moet zo werken op 9 uur en heb het internet echt nodig.
Inmiddels ook geprobeerd door de glasvezel converter van het stroom te halen en na een aantal minuten deze weer aan te zetten. Helaas zelfde resultaat.
2010-01-01 02:01:03
System
Notice
WAN connection Other_B_VID_640:IPv4 connected.
Bovenstaande regel staat in het log op de gateway (huawei).
@hakaouche Ik vermoed dat je in dit geval even de Wifi opnieuw in moet stellen. Na een storing kan het wel eens zijn dat de Wifi zichzelf uitschakelt op de modem, zie je het Wifi lampje branden? Zo niet zou je dan eens op het Wifi knopje aan het zijkant van de modem willen drukken? Dan zou het weer moeten werken. Als dit niet het geval is stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
@pzorgman Klopt het dat je niet in kan loggen op de TV? Dit komt niet door de storing van gisteravond maar heeft een andere oorzaak en we verwachten dat dit vandaag is verholpen, excuses voor het ongemak.
@EdwinB89 Ik zie inderdaad op het moment geen inkomende verbinding, ik kijk graag of we je weer online kunnen krijgen! Zou je mij aan kunnen geven welke lampjes er op dit moment branden op de mediaconverter (het kleine zwartje kastje tussen de modem en het aansluitpunt)?
@EdwinB89 Ik zie inderdaad op het moment geen inkomende verbinding, ik kijk graag of we je weer online kunnen krijgen! Zou je mij aan kunnen geven welke lampjes er op dit moment branden op de mediaconverter (het kleine zwartje kastje tussen de modem en het aansluitpunt)?
Hi @EdwinB89, bedankt voor de informatie. Zou je voor de volledigheid eens willen controleren op welke stand de zogenaamde ‘dipswitches’ op de mediaconvertor staan? Het kan zijn dat deze onder een sticker zitten. De switches 3 en 4 OF 1 en 6 moeten aan staan. Nog even ter controle, je hebt de reset volgens precies deze stappen uitgevoerd? Ik hoor het graag, mocht de verbinding niet online komen dan schakel ik meteen een monteur voor je in1
Hi @EdwinB89, bedankt voor de informatie. Zou je voor de volledigheid eens willen controleren op welke stand de zogenaamde ‘dipswitches’ op de mediaconvertor staan? Het kan zijn dat deze onder een sticker zitten. De switches 3 en 4 OF 1 en 6 moeten aan staan. Nog even ter controle, je hebt de reset volgens precies deze stappen uitgevoerd? Ik hoor het graag, mocht de verbinding niet online komen dan schakel ik meteen een monteur voor je in1
Hoi Brian, nogmaals bedankt voor de assistentie.
De switches 3 en 4 staan aan. De reset stappen voor modem en converter zijn doorgelopen volgens de instructie.
Desondanks geen verbinding, dat is jammer.
edit: Internet lampje knippert weer, maar FO op converter nog uit.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.