[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

  • 7 October 2020
  • 63 reacties
  • 3424 Bekeken
[Opgelost] Problemen vast internet T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

63 reacties

Internet ligt er hier (2133) ook nog uit na vele malen herstarten

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben. 

Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)

Alkes gedaan, wel tv maar geen internet

Wij hebben nu wel weer tv maar geen wifi

postcode 8608

Hebben jullie glasvezel? Zoja, haal de stekker uit je modem en wacht 5 minuten. Stekker weer erin doen en na een minuut of 5 zou je weer WiFi moeten hebben. 

Je hebt wel TV, dus inkomend is er signaal, anders kun je geen TV kijken. WiFi is geen internet, is een service die vanuit je modem aangeboden wordt ;)

Alkes gedaan, wel tv maar geen internet

Internet bekabeld op een pc/laptop werkt wel? 

Let wel, ik ben ook een klant en geen moderator oid...;) ik probeer je/jullie alleen te helpen!

Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook 😃

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook 😃

Top dat het weer werkt, zou je jouw oplossing willen delen met ons? Misschien dat andere klanten hiermee ook geholpen kunnen worden dan...

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Aan de zijkant van je modem zit een WiFi knopje als het goed is druk daar eens op? Dat werkte bij mij wel 😀

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Wil je de stekker uit je modem/router halen en dan +/-5 minuten wachten en deze weer aansluiten op het stroomnetwerk? Kan hierna wel even duren voordat alles weer up- en running is.

Hij doet het weer ben net geholpen via Facebook 😃

Top dat het weer werkt, zou je jouw oplossing willen delen met ons? Misschien dat andere klanten hiermee ook geholpen kunnen worden dan...

Al gedaan hoefde alleen maar op de wifi knop te drukken aan de zijkant van de modem 

Reputatie 7

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!

Reputatie 7

Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of

 

  1. een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt. 
  2. welke lampjes er branden op het modem
  3. je een glasvezel of DSL verbinding hebt.

Ik hoop dat iedereen weer snel online is!

Weet ik niet, heb geen pc of kabel, heb alleen tv signaal. Geen Netflix of wifi.
Lampje van wifi op router brandt ook niet

Ik vermoed dat je met het Wifi-knopje aan de zij- of achterkant de Wifi snel weer kan herstellen. Wellicht dat je per ongeluk tijdens een reset de Wifi hebt uitgezet!

Gedaan 🎉👍🏻  Hij doet het idd weer. Bedankt

Haha, jullie moeten blij zijn jongens. Ik heb al dagen geen internet tv en telefonie. Ze komen  dan pas op 13de om te kijken wat het probleem is. Ja hoor geweldige service als je het met mijn situatie verglijkt. Kortom wees blij. Want t- mobile kan niet beter presteren dan de providers van derde wereld landen. .misschien ben ik w optimistisch. Ik had beter tmobile vrrgeleken met middeneeuwen..

 

Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of

 

  1. een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt. 
  2. welke lampjes er branden op het modem
  3. je een glasvezel of DSL verbinding hebt.

Ik hoop dat iedereen weer snel online is!

Ik heb geen toegang tot een laptop met bekabelde verbinding. Ik heb glasvezel en meerdere malen gereset, opnieuw opgestart. Enige wat brand is de power knop, 2.4G knop en 5g knipperen. En dan de eenalaatste is een vierkantje met iets erin. 

Voor degenen die nog geen internet hebben, wil ik vragen na een herstart van het modem te controleren of het Wifi-lampje brandt. Daarna hoor ik ook graag of

 

  1. een laptop met een bekabelde verbinding wel werkt. 
  2. welke lampjes er branden op het modem
  3. je een glasvezel of DSL verbinding hebt.

Ik hoop dat iedereen weer snel online is!

 

Zojuist weer een minuutje uit laten staan en opnieuw gestart, resultaat:

  1. Ik kan geen kabel inpluggen met deze laptop
  2. Power & WAN, Wifi knippert
  3. Glasvezel

 

Hoi ik heb de modem nu al 3 keer herstart en ik heb nog geen wifi verbinding. De kabel verbinding werkt wel maar kan niet aangesloten worden op mijn laptop want daarvoor heb ik het poortje niet. Ik moet zo werken op 9 uur en heb het internet echt nodig.

TV doet het nog steeds niet! Alle bovenstaande tips al meerdere malen geprobeerd! 

Nog steeds offline.

Nog steeds offline.

Inmiddels ook geprobeerd door de glasvezel converter van het stroom te halen en na een aantal minuten deze weer aan te zetten. Helaas zelfde resultaat.

2010-01-01 02:01:03 System Notice WAN connection Other_B_VID_640:IPv4 connected.

 

Bovenstaande regel staat in het log op de gateway (huawei).

WAN lampje brandt dus maar Internet niet.

Internet lampje is nu ook aan het knipperen. Rest ongewijzigd.

Het is iets.

(10m later: internet knippert niet meer - uit)

Reputatie 7

@hakaouche Ik vermoed dat je in dit geval even de Wifi opnieuw in moet stellen. Na een storing kan het wel eens zijn dat de Wifi zichzelf uitschakelt op de modem, zie je het Wifi lampje branden? Zo niet zou je dan eens op het Wifi knopje aan het zijkant van de modem willen drukken? Dan zou het weer moeten werken. Als dit niet het geval is stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!

@pzorgman Klopt het dat je niet in kan loggen op de TV? Dit komt niet door de storing van gisteravond maar heeft een andere oorzaak en we verwachten dat dit vandaag is verholpen, excuses voor het ongemak.

@EdwinB89 Ik zie inderdaad op het moment geen inkomende verbinding, ik kijk graag of we je weer online kunnen krijgen! Zou je mij aan kunnen geven welke lampjes er op dit moment branden op de mediaconverter (het kleine zwartje kastje tussen de modem en het aansluitpunt)?

 

@EdwinB89 Ik zie inderdaad op het moment geen inkomende verbinding, ik kijk graag of we je weer online kunnen krijgen! Zou je mij aan kunnen geven welke lampjes er op dit moment branden op de mediaconverter (het kleine zwartje kastje tussen de modem en het aansluitpunt)?

 

Hoi Brian,

 

Zoals hieronder te zien;

Power, FDX (groen)
Status, Speed (oranje
FO brandt niet
TX (groen)

 

Reputatie 7

Hi @EdwinB89, bedankt voor de informatie. Zou je voor de volledigheid eens willen controleren op welke stand de zogenaamde ‘dipswitches’ op de mediaconvertor staan? Het kan zijn dat deze onder een sticker zitten. De switches 3 en 4 OF 1 en 6 moeten aan staan.
Nog even ter controle, je hebt de reset volgens precies deze stappen uitgevoerd? Ik hoor het graag, mocht de verbinding niet online komen dan schakel ik meteen een monteur voor je in1

Ik kan inderdaad niet inloggen met de tv. Erg onhandig!

Hi @EdwinB89, bedankt voor de informatie. Zou je voor de volledigheid eens willen controleren op welke stand de zogenaamde ‘dipswitches’ op de mediaconvertor staan? Het kan zijn dat deze onder een sticker zitten. De switches 3 en 4 OF 1 en 6 moeten aan staan.
Nog even ter controle, je hebt de reset volgens precies deze stappen uitgevoerd? Ik hoor het graag, mocht de verbinding niet online komen dan schakel ik meteen een monteur voor je in1

Hoi Brian, nogmaals bedankt voor de assistentie.

De switches 3 en 4 staan aan. De reset stappen voor modem en converter zijn doorgelopen volgens de instructie.

Desondanks geen verbinding, dat is jammer.

edit: Internet lampje knippert weer, maar FO op converter nog uit.