Beantwoord

OPGELOST: LOS lampje blijft knipperen



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 3

Hoi @dRichardK, kijk dat is nog eens goed nieuws op de woensdagmorgen; thanks voor het delen van de herstelmelding! Heel veel plezier met jouw verbinding, ik maak de compensatie aan. Deze ontvang je op een volgende factuur en zal verrekend worden met het maandbedrag. Hierover ontvang je ook straks een e-mail ter bevestiging.

De topicnaam wijzig ik bij deze in “LOS lampje blijft knipperen”! 😉

Weet jij @jason trouwens wat het euvel was. Dat ben ik vergeten te vragen aan de monteur. Was het een verkeerde poort?

Reputatie 7
Badge +16

@dRichardK Jazeker! Het bleek een defecte patchkabel te zijn. Deze is vervangen en daarmee is het incident verholpen. Dat staat in de rapportage van KPN/ReggeFiber (oftewel KPN NetwerkNL).