Skip to main content

Is er soms een storing in de glasvezelcentrale?. Als vanaf vanmiddag 14:30 ofzo knippert het Huawei pon lampje. ik heb geen internet en geen TV moet alles via een mobile hotspot doen

Hoi @dRichardK, kijk dat is nog eens goed nieuws op de woensdagmorgen; thanks voor het delen van de herstelmelding! Heel veel plezier met jouw verbinding, ik maak de compensatie aan. Deze ontvang je op een volgende factuur en zal verrekend worden met het maandbedrag. Hierover ontvang je ook straks een e-mail ter bevestiging.

De topicnaam wijzig ik bij deze in “LOS lampje blijft knipperen”! 😉

Weet jij @jason trouwens wat het euvel was. Dat ben ik vergeten te vragen aan de monteur. Was het een verkeerde poort?


@dRichardK Jazeker! Het bleek een defecte patchkabel te zijn. Deze is vervangen en daarmee is het incident verholpen. Dat staat in de rapportage van KPN/ReggeFiber (oftewel KPN NetwerkNL).