Bladzijde 2 / 3
Sinds vanmorgen is er géén (internet) radiostation aan te roepen via mijn receiver
(bekabeld via de Draytek Vigor 2132 FVn router)
(bekabeld via de Draytek Vigor 2132 FVn router)
22:10 Er is meer zicht op een mogelijke oorzaak van het probleem. Onze experts werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar ik heb al een poosje geen packet loss meer op een bepaald adres!
edit: laat maar, nu weer wel.
edit: laat maar, nu weer wel.
edit: laat maar, nu weer wel.
Ik wilde net zeggen dat het hier nog steeds niet werkt!
Update ?
Tip: heb van mijn mobiel een personal hotspot gemaakt. Mijn tablet draait nu mee op 4G. Werkt super.
Het lijkt hier weer goed te werken.
4:00
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Helaas, geen verschil. Ik heb nog steeds ongeveer 100/100 ipv de 750/750 waar ik voor betaal.
Loss is weg voor mij idd. thx
Voorzichtig enthousiast: ik ontvang signalen dat alles weer werkt naar behoren. De traagheid is weg en de verschillende applicaties zijn weer bereikbaar!
Wat was het nou? Sommige van jullie forum bezoekers zijn hier wel geïnteresseerd in...
Te vroeg gejuicht, vanochtend was 't 0% loss, we zijn nu weer terug naar 25-45% packetloss binnen de CW backbone..
Dat word interessant met thuiswerken vandaag, gezien ik nu geen stabiele vpn met 't werk kan krijgen...
Dat word interessant met thuiswerken vandaag, gezien ik nu geen stabiele vpn met 't werk kan krijgen...
Ook nu is het weer zover dat PSN niet functioneerde, erg vervelend om dit twee dagen achter elkaar te hebben....
Ook hier zijn de problemen helaas weer terug...
Inderdaad nog steeds issues... Na 24 uur nog steeds geen stabiele oplossing....
Omg T-mobile thuis vanmorgen deed alles het weer na behoren.
(Wat was het probleem?,, Zouden we als klant graag willen weten)
Want rond ca 11:45 kan ik weer mijn playstation netwerk niet benaderen.
Via mij hotspot wel dus probleem ligt weer bij jullie!
Wat is er nu al 2 dagen aan de hand met jullie 750mb glasvezel netwerk ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt.
(Wat was het probleem?,, Zouden we als klant graag willen weten)
Want rond ca 11:45 kan ik weer mijn playstation netwerk niet benaderen.
Via mij hotspot wel dus probleem ligt weer bij jullie!
Wat is er nu al 2 dagen aan de hand met jullie 750mb glasvezel netwerk ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt.
Het lijkt weer te werken. Op twitter zag ik Webcare aangeven dat er vanochtend een aanpassing was gedaan waardoor het weer "even" terug kon komen.
12:45
We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.
12:45
We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.
Waar is dit op gebaseerd? Ik zie nog steeds loss en een langzame verbinding.
12:45
We hebben een aanpassing gedaan waardoor de problemen vrijwel voor iedereen verdwenen zijn. We zijn op de achtergrond nog bezig met nazorg zodat het permanent goed is geregeld.
Hier ook nog steeds traag internet.
16:45 Bij deze kan ik melden dat de problemen definitief opgelost zijn. Alle applicaties zijn weer 100% beschikbaar en de traagheid is verholpen
Ik belde net met jullie klantenservice en ze zeiden dat de storing nog steeds gaande is en niet bekend is wanneer er een oplossing is. En nu zeg je dat alles in orde is? Mag toch iemand uitleggen waarom mijn internet nog steeds langzaam is. Graag contact.
Update: inmiddels is ook mijn internet snelheid weer terug naar wat ik gewend ben van T-Mobile.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.