Skip to main content

Ik was lekker bezig op internet, valt de snelheid opeens weg. Na onderzoek (wifi is goed, netwerk binnenshuis tussen computers is snel)  en reset van apparaten, geen verbetering. Verbinding met internet (op alle apparaten, bedraad en wifi) zit rond de 10kilobit/s. Ik heb glasvezel met 1gigabit abonnement. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. 
Geen storingen of werkzaam heden bekend, maar waar kan ik een storing melden? Ik heb geen Facebook en X, moet ik daar lid van worden om tegenwoordig geholpen te worden?

(ik zit al 5 minuten te wachten dat Google.nl geladen word, af en toe komt er een deel van de pagina erbij. Totaal onbruikbaar dus. Ik heb de telefoon wan wifi af moeten halen om dit bericht op mijn mobiel te kunnen typen)

Dit is momenteel het resultaat. 

Het werk ondertussen weer. 
vermoedelijk aan de kant van Odido hetzelfde IP adres aan twee klanten uitgedeeld. 
Zyxel router deed goed met ander ip adres. Mijn router daarna nog niet, want die kreeg weer hetzelfde adres als eerst. Ik heb toen mijn router een paar uur eraf gehad, na weer aansluiten kreeg ik een nieuw ip adres en alles werkte weer goed. 

Reageer