Beste,
Ik ben al een hele lange tijd klant, en ben zelf ook lang op dit forum actief geweest om klanten te helpen. Helaas constateer ik dat de servicegerichtheid van de telefonische klantenservice fors achteruit is gegaan het afgelopen jaar.
Het geval wil dat ik zowel Unlimited heb als een T-Mobile Thuis abonnement. Ik ben alleen niet tevreden over mijn Zyxel T50 modem. Dit modem klapt er regelmatig uit als er veel van wordt gevraagd door meerdere apparaten. De processor kan de simultaneous vraag naar data gewoon niet aan. Nu las ik op de Community dat er tegenwoordig ook het T54 modem beschikbaar is. Deze zou ik graag willen hebben, omdat deze een betere processor heeft + wifi6. Hiermee zouden mijn problemen denk ik opgelost zijn.
De telefonische klantenservice weigert om het modem om te ruilen. Als ik blijf aandringen gaat het gesprek zo;
TM: “Een moment, ik ga het even voor je navragen wat we kunnen doen”
Even later
TM: “Goedenavond, met *** van T-Mobile Thuis, waarmee kan ik u helpen?”
Ik: “Uhm, er zou iets voor mij worden nagevraagd, maar zo te horen ben ik gewoon doorverbonden”.
TM: “Ja, dat denk ik ook. Ik weet van niks.”
Ik: “Waar spreek ik nu mee dan?”
TM: “Ja, met de technische dienst”
Ik leg het hele verhaal opnieuw uit
TM: “Ah oke, ik ga het even overleggen, ik kom zo bij u terug”
Even later
TM: “Goedenavond met *** van T-Mobile Thuis, waarmee kan ik u helpen?”
Ik: “Dat meent u niet, ben ik gewoon weer doorverbonden”
TM: “Weet ik niet, waarmee kan ik u helpen?”
Ik leg het hele verhaal nogmaals uit
TM: “Ja, ik kan een nieuwe aanvraag doen, maar zo te zien is de vorige geweigerd door de backoffice, dus dan wordt deze ook waarschijnlijk geweigerd”.
Kortom, de telefonische klantenservice is echt belabberd geworden. Als ze het niet weten, verbinden je ze onder de noemer “ik vraag het even na” gewoon door, waarna het volgende personeelslid het verhaal mag aanhoren en door mag verbinden. Het is ronduit slecht en enorm klantonvriendelijk.
Zoals ik al zei, ik ben jaren actief geweest op dit forum, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wellicht dat jullie me kunnen helpen met een nieuw modem, de T-54.