Skip to main content

Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost om ons T-Mobile thuiscontract eindelijk kosteloos te kunnen ontbinden wegens het niet leveren van internet. We hoopten nu eindelijk van het gedoe met T-Mobile af te zijn. We hebben in november netjes onze apparatuur teruggestuurd binnen de vereiste termijn. Nu twee maanden later krijg ik een rekening van €165,- (wat de apparatuur naar mijn mening niet eens waard is) in mijn mail, omdat ik de modem en de tv box niet zou hebben geretourneerd. 

21 januari wordt dit afgeschreven, maar ik weiger te betalen. Hierbij het verzendbewijs en de bevestiging dat het pakket bij jullie is aangekomen. Ik hoop dat het snel is opgelost. 

 

 

Hoi @maaikewouter, ik heb nu direct contact gehad met Finance en onze specialiste betreffende incasso/credits. Er ligt geen financiële verantwoordelijkheid meer bij jou.

Laten we er verder geen woorden meer aan vuil maken, het is zeer jammerlijk hoe alles gelopen is. Negen keer excuses aanbieden voor één situatie is natuurlijk bijna kolderiek - dit wil niet zeggen dat ik het niet gemeend heb, maar meer dat het geen inhoud heeft gehad omdat er elke keer weer een ander probleem bijkwam. Ik ben het volledig met je eens @yalerta en we gaan dit via onze incassoafdeling laten afboeken. 


Dus volgende maand staat het incasso bureau op de stoep met een brief???

 


Zo, dit is een dingetje of niet?
Is het nou afgelopen, of stalken jullie die arme mensen nog steeds?
Zijn jullie op de hoogte dat onterecht geld afschrijven onder het kopje diefstal valt? Een misdrijf dus.

Wat een ontzettend waardeloos bedrijf is dit, je zal hier maar voor werken.
Ken jij geen schaamte ? Heb je geen bot in je lijf wat enige vorm van normen en waarden met zich mee draagt? 

Onnozelaars, allemaal jullie.
Geen enig druppeltje respect voor ruggengraatloze mensen zoals het volk wat bij T-mobile werkt, bah bah.
Alleen maar ellende gehad en zo te zien doen jullie dit vaker.
Alles wat krom is recht lullen voor dit bedrijf zeg, holy moly.

Vermijd vooral die spiegel, ik zou mezelf niet meer kunnen aankijken.

 


Ik vind dit heel beangstigend om te lezen. Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Alles netjes terug gestuurd met bewijs en er wordt toch geld afgeschreven. Natuurlijk heb ik dit terug gestort, maar ik begrijp dat ik dit nog vaak moet blijven doen dan. 


Goedemorgen @Jason

 

Ik heb een factuur gehad van €90 voor het niet terugsturen van mijn modem. Dit is niet correct, ik heb alles teruggestuurd, zelfs na overleg met Klantenservice omdat retourneren via DHL in eerste instantie niet lukte. Bij jullie bekend onder kenmerk 2370/GLA73105.

 

Zie bijgaande prinscreens.

 

Wil jij dit nagaan en oplossen?

 

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Bart Dees

 


Hey @Bdees, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en bedankt voor het aanleveren van je verzendbewijs. Ik heb de boete in ons systeem voor je vergoed en de betaling zo ver mogelijk uitgerekt. Het systeem zou dit automatisch moeten rechttrekken zodat er geen bedrag van je rekening afgeschreven wordt! Als het goed is zul je ook geen e-mail meer moeten ontvangen hierover. Gebeurt dit wel? Laat het dan meteen weten, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Alvast een prettig weekend!


Hoi @Tommie,

Bedankt voor je vlotte reactie en oplossing, ik houd een en ander de komende tijd in de gaten!

Groet, Bart


hoi @Tommie,

Helaas hebben je acties (nog) geen effect gehad. De 90 euro is toch afgeschreven, uiteraard heb ik deze gestorneerd. Hierna direct een betalingsherinnering ontvangen, inclusief dreigende incassokosten. Totaal misplaatst, aangezien we hier uitgebreid contact over hebben gehad en het opgelost zou moeten zijn. 

Ik ga er vanuit dat dit alsnog wordt opgelost en ik hier geen energie meer in hoef te steken. 

 

Groet, Bart Dees


Hey @Bdees, de afschrijving had niet mogen gebeuren. De creditering van het bedrag zal in september plaatsvinden. Doordat je het gestorneerd hebt hoop ik niet dat er extra kosten bij komen, deze zal ik dan nog een keer moeten crediteren. Ik ga er vanuit dat het aankomende maand recht getrokken wordt in het systeem! Zo niet, trek dan nog een keer aan de bel.


Beste t mobile, ook ik krijg een rekening van 250 euro voor niet ingeleverde apparatuur. Als ik de berichten zo lees gaat het zo nu en dan erg vaak fout met de retouren. Ik was te laat met het retour sturen omdat de Dhl zending via de e-mail niet werkte. Toen contact gehad met jullie helpdesk over hoe nu verder, zij gaven mij het adres en vertelden dat ik het gewoon bij een Dhl punt kon afgeven. Wel moest ik bij de apparatuur een brief doen met het klant nummer en ons adres. Dit netjes gedaan en toch bleef ik e-mails ontvangen dat we 250 euro moesten betalen. Deze retour laten storten omdat het inmiddels ook al was afgeschreven. Zo net weer een e-mail ontvangen en contact gehad via de telefoon. Daar werd mij bevestigd dat alleen de modem retour gestuurd is en aangekomen is op 9 juni. Deze persoon vertelde mij dat dit het is en ik maar moet bewijzen dat ik alles verstuurd heb!  Daarbij nooit een melding gehad dat alleen de modem is ontvangen en de rest van de apparatuur niet. Ik heb alles netjes in 1 doos verstuurd. Daarbij vind ik het ook vreemd dat als alleen de modem is ontvangen ik nog steeds belast wordt voor het volledige bedrag van 250 euro! Ik heb alles verstuurd wat nu verder?


Hey @Nico78, goed dat je hiervoor bij ons aan de bel trekt.

We zijn direct gaan kijken en we zien inderdaad dat alleen het modem geretourneerd is. Toch hebben we besloten het totale bedrag te crediteren. Het zal wat tijd kosten voor ons systeem om dit recht te trekken en de kosten op €0,00 komen te staan. Daarna zul je hier geen berichten meer over krijgen. 


@Tommie van Odido  vriendelijk bedankt voor je snelle reactie 👍


Reageer