Skip to main content

Ik heb op 19 april de Wifipunt teruggestuurd.

Op 24 april is deze ontvangen door Odido.

Ik heb toen op 25 april een mail gehad dat de modem nog teruggestuurd moest worden.

Op 26 april telefonisch contact gehad en was gezegd dat de modem binnen is gekomen en ik geen boete krijg.

Echter krijg ik afgelopen zaterdag 4 mei weer een mail dat de modem niet ontvangen is en er op de eerstvolgende factuur €70 boetekosten komen.

 


 


Beste @SanjayP  Allereerst welkom!

Zet je klantennummer bij de instellingen in je account (is privé deel

De moderators helpen je verder. Geen zorgen

melden en ontvangst kan elkaar net gekruist hebben.

mvg.

 


@Cristien Die is reeds ingevoerd


Hi @SanjayP, welkom op onze Community!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook dat alles netjes retour is. Dus dit is inderdaad een vreemd mailtje. Mijn gok is dat het pas verwerkt is nadat de e-mail al getriggerd is en dat het nu allemaal goed zal aflopen. De boete is ook nog niet uitgestuurd dus ik ga er vanuit dat het goed komt. 


@Tommie van Odido. Bedankt. Mocht er toch nog kosten op de factuur komen en worden geïncasseerd, dan geef ik hierbij aan dat ik de incasso zal storneren.


Wat me wel opvalt is dat de pagina voor het laatst op 22 april is ge-update !

Dit moet ook gedaan worden voordat er berichten uitgestuurd worden. Zo kan er onterecht kosten in rekening gebracht worden. Als een klant het niet opvalt of erop let, dan zijn ze het bedrag kwijt.

 


Krijg toch een factuur in juni betreffende kosten wifi punt die geïncasseerd gaat worden. Graag zsm corrigeren en zorgen dat het juiste bedrag geïncasseerd gaat worden.


Een opgemaakte factuur kan niet worden aangepast. Indien kosten ten onrechte op en factuur zijn gezet wordt er een creditbedrag gemaakt. Die wordt dan met de factuur van de volgende maand verrekend.


Moet ik morgen nog contact opnemen met Odido. Of wordt de credit nu verder in gang gezet ?


Hi @SanjayP, welkom op onze Community!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook dat alles netjes retour is. Dus dit is inderdaad een vreemd mailtje. Mijn gok is dat het pas verwerkt is nadat de e-mail al getriggerd is en dat het nu allemaal goed zal aflopen. De boete is ook nog niet uitgestuurd dus ik ga er vanuit dat het goed komt. 

Helaas toch op de factuur van Juni de kosten gekregen.


Een opgemaakte factuur kan niet worden aangepast. Indien kosten ten onrechte op en factuur zijn gezet wordt er een creditbedrag gemaakt. Die wordt dan met de factuur van de volgende maand verrekend.

Daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Ik ga geen kosten betalen/voorschieten die niet terecht zijn. Ik heb het ruim op tijd aangegeven en ook meerdere mailen contact over gehad telefonisch en via de community met Odido.


@SanjayP Ik ben gelijk het systeem ingedoken om dit voor je in orde te maken. Gelukkig zie ik dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en dat de credit is aangemaakt. 

Ik snap goed dat je dit bedrag niet graag voorschiet. Ik heb daarom uitstel van betaling aangevraagd, zodat de credit kan worden verrekend met het openstaande bedrag. Houd er rekening mee dat de abonnementskosten voor de maand juni nog wel betaald dienen te worden. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!


Reageer