Hoi, ik probeer al sinds begin juli ons langzame vaste internet te laten oplossen. Het probleem ligt bij de internet snelheid tussen mijn modem en de straat/wijkkast. Deze is gehalveerd ten opzichte van voor begin juli.
Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice, er zijn monteurs langs geweest en ik heb meerdere speedtest gedaan (volgens jullie eigen methode), maar de KPN monteur die langs moet komen wordt maar niet geregeld door jullie.
Vanochtend had ik wederom contact en bleek dat het hele proces weer opnieuw opgestart moet worden via de technische dienst omdat er dingen niet goed zijn gegaan in de casebehandeling.
Ik ben het vertrouwen in een goede afloop verloren en wil overstappen naar een andere provider. Echter, tijdens dit hele proces heb ik een contractverlenging gehad (“want, veel korting voor u meneer, dat is dan in ieder geval iets wat we kunnen doen”), waardoor ik nu nog een jaar vast zit aan jullie.
Ik heb net een email voor contract ontbinding gestuurd, gezien 20 van de beloofde 45Mbit valt onder het niet nakomen van het contract. Dit kon ik volgens de klantenservice medewerker sturen naar internet.service@odido.nl. Klopt dit? Is er een manier om dit zo snel mogelijk af te handelen?
Relevant casenummer: 2370/NCM04958