Skip to main content

Hoi, ik probeer al sinds begin juli ons langzame vaste internet te laten oplossen. Het probleem ligt bij de internet snelheid tussen mijn modem en de straat/wijkkast. Deze is gehalveerd ten opzichte van voor begin juli.

Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice, er zijn monteurs langs geweest en ik heb meerdere speedtest gedaan (volgens jullie eigen methode), maar de KPN monteur die langs moet komen wordt maar niet geregeld door jullie.

Vanochtend had ik wederom contact en bleek dat het hele proces weer opnieuw opgestart moet worden via de technische dienst omdat er dingen niet goed zijn gegaan in de casebehandeling.

Ik ben het vertrouwen in een goede afloop verloren en wil overstappen naar een andere provider. Echter, tijdens dit hele proces heb ik een contractverlenging gehad (“want, veel korting voor u meneer, dat is dan in ieder geval iets wat we kunnen doen”), waardoor ik nu nog een jaar vast zit aan jullie.

Ik heb net een email voor contract ontbinding gestuurd, gezien 20 van de beloofde 45Mbit valt onder het niet nakomen van het contract. Dit kon ik volgens de klantenservice medewerker sturen naar internet.service@odido.nl. Klopt dit? Is er een manier om dit zo snel mogelijk af te handelen?

Relevant casenummer: 2370/NCM04958

Het enige wat je nu kan doen is wachten op reactie via de mail. Je geeft aan deze net verstuurd te hebben, het duurt wel even voor je daarop reactie krijgt. Het is niet handig om nu via meerdere platformen te communiceren over dezelfde case, anders kan er van alles misgaan in de communicatie. 

Dank voor je antwoord. Mijn vraag is of dit het juiste e-mailadres is. Is internet.service@odido.nl het juiste e-mail adres?

Dank voor je antwoord. Mijn vraag is of dit het juiste e-mailadres is. Is dit het juiste e-mail adres?

Als de medewerker dit mail adres heeft doorgegeven, is dit het juiste mail adres. Als dit niet het geval was had je de mail teruggekregen. 

Ik zocht een manier om te dubbelchecken of het adres klopt. E-mailadressen via de telefoon gaan soms fout is mijn ervaring. Je antwoord is daarom niet een volledig antwoord op mijn vraag.

Ik wil graag dat ik over kan gaan stappen zonder verdere problemen met contracten. Zou je voor mij kunnen opzoeken en controleren of het e-mailadres wat ik nodig heb om mijn contractontbinding te starten inderdaad internet.service@odido.nl is?

Yzzi geeft aan dat het service@odido.nl is, je kan hem daar ook nog eens heen sturen en kijken van welke je het eerst antwoord krijgt. Maar zoals ik al zei, als de medewerker dit mail adres heeft gegeven en de mail niet is terug gekomen kan je er vanuit gaan dat het mail adres klopt. 

@tomvb Moderator @Tommie van Odido geeft hier aan dat internet.service@odido.nl het juiste e-mailadres is. Ik vermoed dat service@odido.nl voor mobiel is.

Reageer