Skip to main content

Beste,

Net als andere merk ik dat de upload snelheid de helft is van de beloofde 1 gigabit glasvezel, terwijl de download snelheid wel in de buurt komt, zie de foto.

Bij andere topics zie ik dat het herregistreren van de ONT de oplossing is, daarom wil ik graag vriendelijk verzoeken om ook mijn ONT opnieuw te registreren.

Alvast bedankt,

Rick

Hierbij ook een speedtest met meerdere connecties.


Hey @rsoverhorst, welkom op onze Community!

Zou je allereerst een volledige powerflip willen uitvoeren? Ik zie dat het apparatuur al een lange tijd aan staat. Daarna ben ik benieuwd naar de snelheid met een speedtest volgens onze norm, zou je deze met zorg willen uitvoeren? Als de resultaten hetzelfde zijn dan zal ik het ONT opnieuw registreren. Alvast bedankt!

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.


Beste Tommie,

Dank voor de reactie.

Ik heb de powerflip en de stappen van de speedtest zoals beschreven in de handleiding uitgevoerd.

Mijn gegevens zou u als het goed is uit mijn profiel moeten kunnen halen.

Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag en zal ik ze alsnog posten.

 

Tevens lijkt het of de powerflip de resultaten niet heeft veranderd.

 

Met vriendelijke groet,

Rick


Bedankt @rsoverhorst, ik heb het ONT opnieuw geregistreerd. Zou je de test nogmaals willen runnen? 


@Tommie van Odido Bedankt het heeft gewerkt.


Ah top, dit ziet er beter uit inderdaad @rsoverhorst


Reageer