Beantwoord

ONT offline, connection lampje knippert

  • 11 February 2024
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Is het voor Odido mogelijk om de ONT op afstand te heractiveren/opnieuw aan te melden? 

Groet,

Stan

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 February 2024, 13:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @StanTaco, goed dat je hier een topic over begonnen bent.

Ik zie dat je hier ook al contact over gehad hebt met onze klantenservice. Het lijkt erop dat het gelukt is en ik zie dat je online bent! Klopt dit? 

Hi @StanTaco, goed dat je hier een topic over begonnen bent.

Ik zie dat je hier ook al contact over gehad hebt met onze klantenservice. Het lijkt erop dat het gelukt is en ik zie dat je online bent! Klopt dit? 

 

Hi Tommie,

Klopt, ik heb weer werkend internet.

Bedankt voor je reactie :) 

Stan

Reputatie 7
Badge +9

Dat is super om te horen @StanTaco! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu wens ik je nog een hele prettige middag. 

Tommie luister

Maandag de 26 Jan. gemelde storing  ONT ethernetpoort defect (uit forum geleerd) Nu vandaag pas (5- maart) pas een nieuwe vervangende ONT unit ontvangen.
Docht was niet geactiveerd.

ik heb een bestaande Odido aansluiting waar gewoon de ONT defect van is gegaan
@servicedesk meld men mij dat “de patch- in de centrale nog gemaakt moet worden en daarvoor komt de monteur”

Gelul want die was OK. ( ben al klant) 

lijkt wel “of hebben ze een compleet nieuw klantnummer gemaakt”
Als dat zo is zitten jullie aardig te klunzen daar.

Ik dus over twee dagen omdat de routering veranderd is zal ik aan monteur de vraag stellen wat de demping is en wat de bandbreedte is met de apparatuur die hij volgens voorschrift bij zich hoort te hebben.



 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @marve, ik zie inderdaad dat er morgen een monteur komt. De nieuwe ONT heb je in huis, dus dit komt morgen helemaal in orde. De monteur zal morgen inderdaad wat testen doen en je mag hem alles vragen. Succes en laat het weten als je online bent!

Ik hou het kort.   

Monteurs afspraak.
Tijdvenster bijna voorbij . Geen monteur geen herstel van mijn glasvezel internet abonnement.

Ben zo blij met mijn vpn tunnel en de KPN interactieve tv app.
Ik denk ondertussen “Gaat Odido deze storing weer over het wekend trekken zoals vorige week”
 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marve 

Zolang je geen bericht krijgt dat de monteur is uitgevallen kan hij nog altijd langskomen, ook na het tijdvak.

toen bij mij het tijdvak voorbij was had ik gebeld met Guidion omdat ik ook geen bericht had dat de monteur was uitgevallen. De monteur liep wat vertraging op omdat het langer duurde bij andere klanten.

Reageer