Skip to main content

Goedenavond,

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Vorig weekend na een snelheidswijziging klapte m’n internet eruit, bleek dat de ont gedeactiveerd was na deze handeling. Monteur heeft toen deze weer geactiveerd, alles werkte weer. Net dacht ik: waarom niet, ik upgrade de snelheid nog een keer. Nu heb ik weer exact hetzelfde probleem; op de ont knippert weer het connection lampje (net zoals de vorige keer) en lijkt deze wederom gedeactiveerd. 

Is het mogelijk dat er op afstand een ont geactiveerd kan worden? 

Groet,

Stan

Hoi @StanTaco, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit probleem heb ik toevallig woensdag opgelost door de ONT serial te re-registreren op de aansluiting. Ik ga dit meteen herstellen voor je. Kun je me de laatste 2 karakters van het serienummer op de ONT toesturen in dit topic? Dan weet ik zeker of het correspondeert met wat ik in mijn systeem zie staan.

Hi Jason,

Dat zou super zijn! De laatste twee karakters zijn: 90. 

Groet,

Stan

Hoi @StanTaco, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit probleem heb ik toevallig woensdag opgelost door de ONT serial te re-registreren op de aansluiting. Ik ga dit meteen herstellen voor je. Kun je me de laatste 2 karakters van het serienummer op de ONT toesturen in dit topic? Dan weet ik zeker of het correspondeert met wat ik in mijn systeem zie staan.

Hi Jason,

Ik heb net even gebeld naar de klantenservice, en zij hebben het via de technische dienst opgelost. 

M’n internet werkt weer! 

Bedankt voor je reactie,

Stan

Hi @StanTaco, wat super om te horen dat het opgelost is en je weer online bent! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je nog een hele prettige middag. 

Reageer