Ont moet opnieuw geactiveerd worden

  • 2 December 2023
  • 9 reacties
  • 129 Bekeken

Een en al gezeik sinds overstap naar Odido glasvezel. 
 

op dit moment compleet offline. Diverse malen is er een monteur geweest om kabel door te meten. Schijnt allemaal goed te zijn. 
 

kastje van Huawei is de boosdoener. Het zou geactiveerd moeten worden. 
 

Is er iemand van Odido die dit zsm kan oplossen?

mijn hele huis is offline: verwarming, verlichting, rolluiken, etc. 

Waqqas 4 maanden geleden

@Micha83 

Het is nu weekend dus de kans is klein dat een moderator vandaag of morgen nog zal reageren, ik kan je voor nu eventueel een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet geven, deze werkt met een Odido of Ben simkaart.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Micha83 

Knippert het PON lampje?

Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator direct meekijken zodra jouw topic aan de beurt is.

Klopt. Knippert inderdaad. 
 

Klantnummer staat in profiel. 
 

@Tommie van Odido ?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Micha83 

Het is nu weekend dus de kans is klein dat een moderator vandaag of morgen nog zal reageren, ik kan je voor nu eventueel een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet geven, deze werkt met een Odido of Ben simkaart.

Die heb ik al maar daar krijg ik mijn verwarming en rolluiken niet mee online. 
 

 

Ik dacht middels dit forum verder te komen maar helaas….

 

Alle partijen blijven wijzen naar elkaar maar nog steeds geen internet. Echt schandalig!

Contract opgezegd. 

 

Om komende periode te overbruggen heb ik een MIFI router gekocht. 

Reputatie 7
Badge +15

@Micha83 

Jammer dat je het contract hebt opgezegd, ik weet zeker dat dit opgelost had kunnen worden..

Ik heb dus geen dag van het internet gebruik kunnen maken. Kan een moderator er voor zorgen dat mijn abonnementskosten worden terug gestort? 

 

Dankjewel.

Reputatie 4

Als je opzegging in behandeling is genomen zou je er snel bericht over moeten krijgen. Heb je er nog geen antwoord op gehad?

 

Rolluiken en verwarming afhankelijk van internet?

Dat is het allerlaatste wat ik zou willen.

Rolluiken bij de deuren wil ik sowieso niet. Of elektrische of handbediening, maar als dat brandt is de vluchtweg versperd.

In de afgelopen 20 jaar bij tele2 via het KPN ADSL draadje nooit langer dan een of twee uurtjes internet uitval gehad. Wel vaker stroomuitval. Dan is natuurlijk ook het internet weg.

Ik vind het al een nadeel dat een gedeelte van mijn rolluiken stroom nodig heeft. CV gaat niet zonder stroom, daar hebben we ook al enkele malen juist in de winter voor ongeveer 12 uren ervaring mee.

Reageer