Hoi Beemers, van harte welkom op de Community en leuk om te zien dat je sinds kort Glasvezel van ons hebt! Een goede verbinding en online meetings zijn natuurlijk erg belangrijk, dus ik help je graag snel verder. Probeer allereerst eens het volgende: sluit je Zyxel aan (dus je eigen apparatuur loskoppelen) en test de verbinding dan 3 dagen. Als de verbinding dan ook wegvalt dan kunnen we je eigen router uitsluiten, zo niet dan ligt het probleem bij de Ubiquiti. Op dit moment kan ik ook geen goede lijnmeting doen omdat de Zyxel niet is aangesloten. Als je hem aangesloten hebt kan ik de lijn uitlezen en kijken of alles goed is.
Zet dan ook direct je geboortedatum, postcode en huisnummer nog in je profiel. Dan kan ik straks sneller met je meekijken!
@Marciano van Odido bedankt voor uw antwoord.
De Zyxel is aangeloten en de missende gegevens zijn ingevuld.
Ik heb overigens geen enkele reden om aan te nemen dat mijn eigen router het probleem is.
Het lijkt op packetloss problemen die andere gebruikers ook ervaren.
Maar ik laat me positief verrassen.