Ik heb al eerder gebeld en gemaild over stabiel internet problemen. Ik heb alleen niet het idee dat ik via die weg serieus genomen word vandaar nogmaals proberen via deze weg.
Op 26-09-2023 heb ik telefonisch een melding gemaakt over traag internet. Hierop heb ik een mail gehad op 13-10-2023 dat deze problemen zijn opgelost.
Nu ervaar ik echter nog steeds erg vaak internet dat het traag of zelfs helemaal niet doet. Wat hebben jullie hier gedaan om het probleem te ''verhelpen''? of is de werkbon klakkeloos afgesloten?
Deze melding had het volgende referentie nummer: 66392550
Nu heb ik op 28-10-2023 opnieuw de melding gemaakt van traag en wegvallend internet. Ook is mij weer gevraagd om speedtests te nemen.
Dit heb ik de afgelopen 3 dagen gedaan met erg teleurstellende resultaten. referentie nummer: 66768342
28-10-2023 internet compleet weggevallen. Upload snelheden van 27 Mbps jitter van 49
29-10-2023: Jitter van 121 ms. En upload van 240 Mbps
30-10-2023: Jitter van 245 ms. geen verbinding kunnen maken met de server. package loss en een downloadsnelheid van 156 Mbps
De melding met referentie nummer: 66768342 zou binnen een werkdag met een reactie terug komen. Ben nu een week verder en nog niks te horen gekregen…. Tot op heden heb ik erg spijt van mijn overstap omdat ik van een stabiel netwerk afkom. Dit moet niet veel langer zo blijven ik overweeg namelijk al mijn contract stop te zetten omdat dit zo niet werkt voor mij.
Tevens hebben jullie deze bestanden en tekst ook allemaal netjes in de mail ontvangen op 31-10-2023
Met vriendelijke groet,
Jan L