Goeden avond,
Helaas heb ik wederom moeten concluderen dat T-Mobile een zeer onbekwame customer service heeft.
Even de situatie in het kort:
Ik heb een oud Draytek modem welke met 2 Super Wifi Zyxels zijn verbonden om mijn Wifi te stabiliseren. Dit werkt helaas niet naar behoren en schiet mijn Wifi van 2MB/s naar 180MB/s terwijl ik een 1000MB/s abbonement heb.
De monteur van Guidion is 2 weken geleden langs geweest en heeft aangegeven dat dit alleen werkt met een Zyxel Modem i.c.m. met de Super Wifi Zyxel devices. Dus ik met customer service gebeld en uitgelegd dat er een Zyxel modem geleverd moet worden op aanraden van de monteur. So far so good… Na anderhalf week wachten en een anulering van de monteur i.v.m. niet leveren van de Zyxel modem, nogmaals gebeld met Customer service aangezien ik zojuist een Draytek modem heb binnen gekregen en er overmorgen een monteur op de stoep staat… GAAT OOK WEER NIET DOOR!
In de aanvraag van het modem is specifiek aangegeven dat er op aanraden van de monteur een ZYXEL MODEM geleverd moet worden…. maar helaas. wederom heeft TM gefaald…
Ik heb net gebeld met customer service en de dame aan de telefoon voor de 30e keer uitgelegd wat er aan de hand is en voor de 30e keer moeten horen dat ze er niets aan kan veranderen…. TOP! NOT!
Zij kan mij met niemand doorverbinen of mij terug laten bellen. Oftewel…. beste klant…. ik kan u niet helpen….
Ik heb meermalen gevraagd of er iemand contact op kan nemen met mij om AUB een ZYXEL op te sturen ipv een Draytek… dat is alles…. MAAR… nee, dat gaat niet… de supervisors noch de backoffice zou mij ook niet kunnen helpen… hmm… das wel vreemd toch? er zit dus niks anders op dan op te zeggen?
Jammer voor een klant die al 5 jaar klant is van TMT en al zeker 15 jaar van Tmobile mobiele diensten….
Ik hoop dat dit bericht snel wordt opgepakt door iemand die dit gaat oplossen. Anders ga ik het TM Schip aankomende donderdag verlaten.
Dag.
Jordi