Skip to main content

Hoi,

inmiddels 6 weken geleden een monteur bij me langs geweest, oplossing was vervangen van modem,

Na diverse keren contact opnemen krijg ik nu te horen dat jullie dit niet gaan doen.

Willen jullie vandaag een nieuw modem opsturen waarmee het probleem is opgelost, dit lijkt me niet meer dan redelijk na 6 weken wachten.

Groeten Robert

Hi @Robert Hilversum, ik ga zorgen dat er een nieuw modem naar je toe komt, je hebt hem zo snel mogelijk in huis! (Overigens zal dit wel een nieuw Draytek modem zijn, geen Zyxel).


Ha Brian,

Dank je wel voor je reactie, fijn dat je het zo snel kon regelen voor me top.

Vriendelijke groet,

Robert


Goedemorgen Brain,

Dank voor je hulp probleem is opgelost.

Vriendelijke groet,

Robert

 


Goedemiddag @Robert Hilversum, wat fijn dat het opgelost is! Ik zal het doorgeven aan Brian. Mochten we je in de toekomst nog met andere vragen kunnen helpen, schroom dan niet contact op te nemen. 

De Community zit altijd voor je klaar! Stay safe and strong! ❤️


Reageer