Skip to main content

Goedemiddag,

mijn Huawei lijkt op zijn retour te zijn, zou ik een nieuw modem kunnen krijgen?


Alvast bedankt

@maxidido Ik ben gelijk het systeem ingedoken om dit voor je in order te maken. Echter krijg ik een foutmelding, omdat je op dit moment in het process van DSL > Glasvezel zit. Ik heb daarom gelijk een ticket aangemaakt naar mijn collega’s van de technische dienst met de vraag of ze dit in orde willen maken. 

 


@Teresa van Odido  we zijn 1 maand verder, maar ik heb buiten een bevestigingsmail niets mogen ontvangen. Kan jij hier nog eens achter aan gaan?


@maxidido Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Mijn excuses dat je het nieuwe modem nog niet hebt ontvangen of een terugkoppeling hebt gehad. 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie staan dat onze technische dienst het nieuwe modem ook niet kan sturen. Dit komt door een lopende netwerkmigratie order. Je hebt namelijk een pre-order gedaan om van DSL-verbinding naar een glasvezelverbinding te gaan. 

Nu heb ik gelijk de vraag neergelegd bij mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij enigszins inzicht hebben op de planning van jouw glasvezelbestelling. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat zij dit zullen hebben, omdat we te maken hebben met een pre-order en daarbij altijd afhankelijk zijn van de planning van de netwerkbeheerder.

Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten in dit topic. Ik denk dat we dan het beste kunnen kijken of je de glasvezelbestelling afwacht en daarna een nieuw modem ontvangt. Indien de glasvezelbestelling nog even op zich laat wachten, kunnen we eventueel kijken of we deze er uit kunnen halen. Op die manier kan ik het modem wel versturen. We kunnen daarna altijd de pre-order opnieuw in het systeem zetten. 

 


Hi Teresa,

Is het gelukt om wat te porren aan jouw kant? Ik wacht al bijna 2 jaar op glasvezel, en de modem doet nog steeds af en toe raar.

 

Wat kunnen we doen om hier echt werk van te maken?

Bedankt alvast

 

 

 


Hey @maxidido, het enige wat mogelijk is is om de glasvezelaanvraag te annuleren, een modemswap uitvoeren en daarna opnieuw glasvezel aanvragen. 


Thanks @Tommie van Odido Klinkt goed, glasvezel is niet elk moment aangesloten lijkt me zo.


@maxidido Top, ga ik dat gelijk voor je regelen! 

Ik heb de glasvezelbestelling geannuleerd en het nieuwe modem voor je besteld. Deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Daarnaast ontvang je ook een e-mail om de afspraak met de monteur in te plannen. Ik raad je aan om dit pas in te plannen als je het modem in handen hebt. Zo weet je zeker dat de monteur de installatie kan voltooien. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Reageer