Goedemiddag,
mijn Huawei lijkt op zijn retour te zijn, zou ik een nieuw modem kunnen krijgen?
Alvast bedankt
Goedemiddag,
mijn Huawei lijkt op zijn retour te zijn, zou ik een nieuw modem kunnen krijgen?
Alvast bedankt
Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie staan dat onze technische dienst het nieuwe modem ook niet kan sturen. Dit komt door een lopende netwerkmigratie order. Je hebt namelijk een pre-order gedaan om van DSL-verbinding naar een glasvezelverbinding te gaan.
Nu heb ik gelijk de vraag neergelegd bij mijn collega’s van de Fiber afdeling met de vraag of zij enigszins inzicht hebben op de planning van jouw glasvezelbestelling. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat zij dit zullen hebben, omdat we te maken hebben met een pre-order en daarbij altijd afhankelijk zijn van de planning van de netwerkbeheerder.
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten in dit topic. Ik denk dat we dan het beste kunnen kijken of je de glasvezelbestelling afwacht en daarna een nieuw modem ontvangt. Indien de glasvezelbestelling nog even op zich laat wachten, kunnen we eventueel kijken of we deze er uit kunnen halen. Op die manier kan ik het modem wel versturen. We kunnen daarna altijd de pre-order opnieuw in het systeem zetten.
Hi Teresa,
Is het gelukt om wat te porren aan jouw kant? Ik wacht al bijna 2 jaar op glasvezel, en de modem doet nog steeds af en toe raar.
Wat kunnen we doen om hier echt werk van te maken?
Bedankt alvast
Hey
Thanks
Ik heb de glasvezelbestelling geannuleerd en het nieuwe modem voor je besteld. Deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Daarnaast ontvang je ook een e-mail om de afspraak met de monteur in te plannen. Ik raad je aan om dit pas in te plannen als je het modem in handen hebt. Zo weet je zeker dat de monteur de installatie kan voltooien.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.