Odido heeft problemen met zijn internet. Dit geven zij ook toe. Ik betaal voor een 1gHz verbinding, maar ‘s avonds loopt dit bekabeld terug tot (gemeten) zelfs 60MB. Televisie kijken gaat vaak niet goed. Haperend beeld of het wil zelfs niet starten.
Het probleem schijnt een kastje te zijn waar de glasvezelkabel binnenkomt. Dit moet vervangen worden. Ik ben op een lijst gezet, maar ik wacht nu al ruim een maand. Afgelopen week mijn abonnement willen opzeggen, aangezien zij niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen. In de tussentijd betalen we gewoon 100%.
Ik denk dat ik zeker in mijn recht sta, echter Odido wil mijn abonnement niet ontbinden en mij vergoeden voor de geleden schade. Nu gaan we het maar doorzetten via onze advocaat.
Kortom, sluit geen lidmaatschap af bij Odido. Odido verkoopt nog steeds internet abonnementen, wetende dat zij problemen hebben. Hoe fout kun je zijn!
Odido bedondert/misleid klanten
Beste antwoord door SunnyFM
Goedemorgen
Goedemorgen Demy en team van Odido. Fijn dat je de opzegging voor ons in orde hebt gemaakt. Ik zie alleen nergens terugkomen dat de opzegging kosteloos is zonder dat de overige maanden uit het contract in rekening worden gebracht. Graag zou ik hierover terug willen zien dat de opzegging kosteloos is en de resterende maanden niet in rekening worden gebracht.
Fijn dat we gecompenseerd worden voor de maanden dat we slecht internet hadden.
Tot slot. Fijn dat jullie wel eerlijk en snel werken. De telefonische klantenservice laat veel te wensen over.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.