"Beste Klant,
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt."
Er staat ook een ticketnummer in, maar ik ga deze gegevens niet via dit Forum delen dus ik zal moeten bellen. Echter zijn de wachttijden erg lang dus ik zou het fijn vinden om te kunnen (terug) mailen over een ticket. (prive). Waarom kan dat niet?
Ik zou graag meer informatie willen over wat nu precies het probleem is bij ons? Online staat namelijk dat op mijn adres geen storingen zijn.... ???
Beste Brian,
Wij hebben in deze afgelopen periode (2 weken geleden) vanaf dinsdagavond tm vrijdagmiddag geen tv kunnen kijken en de wifi niet kunnen gebruiken door een storing die we woensdagochtend bij jullie hebben gemeld. Ik had eigenlijk verwacht, en ik zie dat ook zo in jullie leveringsvoorwaarden staan, dat ik deze paar dagen vergoed zou krijgen. Ik zie echter geen vergoeding op mijn factuur voor het ontbreken van levering voor deze 3,5 dag.
Het feit dat jullie pas vrijdag een mail sturen dat er een storing is, doet niet af aan het feit dat die storing er eigenlijk dinsdag al was!
Ik ga ervan uit dat jullie aan jullie eigen voorwaarden willen voldoen door mij alsnog deze dagen vergoeden.
Met vriendelijk groet,
JeMavdV
Hey
Ik heb gelijk de vergoeding netjes voor je in orde gemaakt. Het bedrag wordt op de factuur van november in mindering gebracht. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.