Hallo
Zo af en toe valt bij ons de netwerkverbinding weg. Resetten van modem en/of ONT helpen niet.
Nokia ONT geeft 2 groene lampjes, en soms een geel data lampje. Maar in geen enkel geval krijgt het modem data op de WAN poort.
Vervangen van kabel tussen modem en ONT, en vervangen van modem helpen niet. Er komt gewoon geen data uit de ONT
ONT wordt / is ook warm(er dan voorheen)
Â
Ongetwijfeld zal de lijn meting uitwijzen dat er een verbinding is. Maar daarmee is het probleem niet opgelost. Gezien de vele post hier online zou ik willen vragen om een nieuw modem en ONT op te sturen om daarna te concluderen dat het probleem is opgelost, of indien dat niet zo is, het probleem bij de Delta glasvezel kant te gaan zoeken. Langs sturen van een monteur mag ook, mits deze een vervangende modem en ONT meeneemt, want anders trekt hij dezelfde conclusie als ik. Zonde van tijd en geld zou je zeggen
Hopelijk kan iemand ons snel helpen, want Izzi blijft in rondjes praten
Â
Alvast bedankt !