Hallo @dennisdelver
De laatste update was 4 uur geleden geschreven door @Brian dat er nog steeds hard gewerkt wordt om alle aansluitingen weer te herstellen.
Bron laatste reactie.
Hoi @dennisdelver, goed dat je het aangeeft en tegelijkertijd sorry voor het ongemak! Onze engineer heeft het probleem op locatie opgelost, het gros van onze klanten is weer online. Mochten er nog problemen zijn herstart dan je modem en media converter (alleen bij Glasvezel) door deze gedurende 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer erin te pluggen.
Succes en als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar!
Hier (Almere) nog steeds storing( al 3 dagen last van), TV anywhere app het alternatief, de tv anywhere app werkt slecht, beeld loopt vast en vanaf de pc streamen naar de tv kan niet. Oplossing?
Bedankt Jason het herstarten van mij mediaconverter heeft geholpen. Echter heb ik dit meerdere keren gisteren en vandaag gedaan. Pas rond 15:45 heeft dit gewerkt.